پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

یا فاطمه زهرا(س)


به لطف خدا بنده و عده ای از دوستان ولایتمدار،هر ساله دهه دوم فاطمیه خیمه ای در سوگ بی بی عالم برپا میکنیم.

با عرض شرمندگی ممکنه تا اول ادیبهشت مطلبی ندم


التماس دعا



آقای هاشمی تو هم دلت حبس خانگی می خواهد، بسم الله!

خدا همه رفتگان از اسلام را بیامرزد. ولی این چه ربطی به میرحسین موسوی، یزید زمانه دارد. او که از اهل اسلام نیست. بحمدالله همه متوجه هستیم که آنانی که بر ولی جامعه دینی قیام کنند اهل اسلام نیستند و بلکه از کفار نیز بدتر و پلیدترند. این چند کلمه فقط برای دفع مگس صفتی برخی اذهان است که تصور بکنند، پیام تسلیت دادن به بازماندگان یک مرحوم از اهل اسلام که اشکال ندارد.

هاشمی رفسنجانی حال که نظام اسلامی امر به تبعید و انزوای مطلق، یکی خائنین بزرگ به اسلام میرحسین موسوی داده است، پیغام می دهد که ما هنوز از تو حمایت می کنیم و هنوز هم شما را از خادمین به اسلام می دانیم.

حقا و انصافا نظام اسلامی و امت حزب الله چقدر باید نجابت به خرج بدهند که بعد از آن همه زخم و نیشی که هاشمی رفسنجانی به امام و انقلاب زد، هنوز هم حداقل حق حیاتی برای او قائل هستند. به خدا قسم جز به لطف این تشرهای مقام معظم رهبری است که زنده هستید. الان هم حکم اعدام برای شما صادر نمی کنیم ولی خوب بدانید که بزرگتر از شما منتظری مقبور، نیز بر سر همین حمایت ها به گوشه حبس خانگی فرو رفت. منتظری فقیه عالیقدر در بهترین حالت اجتهاد غلط خود را بر اجتهاد و تشخیص امام خمینی ارجحیت داد، تا آخر زیر جنازه اش هم علیه اسلام شعار سر داده شود. تو نیز بر همان منوال در خوش بینانه ترین حالت که اشتباه غیرعمد کرده باشی، منتظر باش تا بهایی ها و صهیونیست پرست ها زیر جنازه ات حاضر شوند، مگر توبه کنی و الخ.حتما حتما در ادامه مطلب بخوانید...

ادامه مطلب ...

وقتی که میرحسین پدرش را زالو صفت میدانست

حاج میر اسماعیل موسوی، پدر میر حسین موسوی درگذشت

میر اسماعیل موسوی پدر میر حسین موسوی که چندی پیش در بستر بیماری بود، چهارشنبه ۱۰ فروردین ماه ۹۰ در سن ۹۷ سالگی دارفانی را وداع گفت. جالب آن بود که چند روز گذشته، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با وی دیدار و عیادت کرده بودند، با این حال فرزندان موسوی تلاش کردند علت مرگ وی را نبودن موسوی و رهنورد کنار وی اعلام کنند. در همین رابطه سایت‌های ضد انقلاب و منتسب به جریان فتنه با سوء استفاده از فوت حاج میراسماعیل موسوی فوت نام برده را سیاسی کرده و برای تحقق اهداف خود از هواداران موسوی برای ایجاد شورش و آشوب دعوت به عمل آوردند. 

اما نکته‌ای شاید به آن کمتر توجه شد آن بود که اصولا میرحسین موسوی نه تنها افکار پدرش را قبول نداشت، بلکه منطق اورا زالوصفتی می‌پنداشت. قضای روزگار است که اکنون این پیرمرد انقلابی دار فانی را وداع گفته است، مراسم خاکسپاری و ترحیم او دستاویز کسانی می‌گردد که او روزگاری «زالوصفت»  می‌نامیدند.در ادامه مطلب حتما بخوانید ...


ادامه مطلب ...

حوادث سوریه نسخه دوم فتنه 88 ایران است


سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق حوادث جاری در سوریه را ساخته و پرداخته دشمن و نسخه دوم فتنه سال 1388 ایران دانست.

به گزارش فارس، سید "احمد موسوی " سفیر کشورمان در دمشق طی سخنانی در سمینار "بررسی بیداری اسلامی و مبارزه با فتنه‌ " در سوریه؛ با فتنه خواندن حوادث جاری در سوریه تاکید که این حودث که از سوی دشمن طرح ریزی شده است نسخه دوم فتنه‌ای است که پیش از این توسط دشمن در ایران طرح ریزی شده بود.

ادامه مطلب ...

انتقاد کیهان از پیام تسلیت هاشمی به میرحسین


کیهان نوشت:


مرحوم میراسماعیل موسوی خامنه پدر میرحسین موسوی در هفته دوم فروردین 90 به سبب کهولت سن دارفانی را وداع گفت. بلافاصله پس از این اتفاق بدنه ضدانقلاب و بیرونی مدیریت کننده فتنه بدون ذره ای دغدغه نسبت به حفظ حرمت آن مرحوم و در حالی که تصور می کرد فرصتی جدید برای غائله آفرینی به دست آورده تلاش کرد تا برای ایجاد یک ناآرامی جدید زمینه سازی نماید.

این رسانه ها با صحنه گردانی برخی اعضای خانواده موسوی که همچنان دارای ارتباطاتی با منافقین و مدیران خارجی فتنه هستند در ابتدا سعی کردند اینگونه وانمود کنند که موسوی و رهنورد اجازه حضور در مراسم تشییع و برگزاری مجلس ختم را پیدا نخواهند کرد. اما به فاصله اندکی روشن شد که این دو نفر بدون هیچ گونه مشکلی، امکان حضور در این مراسم را یافته اند.

اما نکته جالب در این میان عجله آقای هاشمی رفسنجانی در صدور پیام تسلیت خطاب به میرحسین موسوی است که نشان می دهد وی همچنان به عدم مرزبندی با فتنه 88 اصرار دارد.

گفتنی است هاشمی رفسنجانی به دلیل عدم مرزبندی جدی با جریان فتنه و اطلاع از عدم رویکرد اکثریت قریب به اتفاق اعضای مجلس خبرگان، ترجیح داد در انتخابات اسفندماه 89 هیئت رئیسه این مجلس کاندیدا نشود.

پیام تامل برانگیز هاشمی رفسنجانی به میر حسین موسوی


انالله و اناالیه راجعون


خاندان محترم موسوی

خبر درگذشت شادروان حاج سید میر اسماعیل موسوی موجب تاسف و تالم خاطر گردید .

مصیبت وارده را بر شما خاندان معزز و به خصوص فرزندان خدوم و برومندشان به ویژه مهندس میر حسین موسوی تسلیت می گویم .

خاندانی که خدمات شایسته ای به اسلام و انقلاب و میهن اسلامی مان کردند و افتخار تقدیم چندین شهید در راه اسلام ، انقلاب و میهن را در کارنامه خود دارند .

از درگاه احدیت برای آن مرحوم مغفور رحمت واسعه و برای بستگان صبر و اجر مسالت می کنم .

اکبر هاشمی رفسنجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام


یازدهم فروردین  1390


سخن عمار:

اگرچه تسلیت گفتن درگذشت این مرحوم به آن گروه از اعضای خانواده وی که اقدامی علیه امنیت ملی و نظام صورت نداده اند، هیچ جای تعجب ندارد و ناپسند نمی باشد امّا اینکه جناب آقای هاشمی رفسنجانی که بر مسند ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تکیه کرده اند بصورت ویژه به میرحسین موسوی که یکی از سران فتنه بوده و نقش اساسی در اغتشاشات خیایابانی داشته است، تسلیت بگوید و از او بعنوان فردی خدوم یاد کند جای هیچ توجیهی ندارد.


نامه هکر 21 ساله ایرانی گواهینامه امنیتی SSL به جهان!!


زمانی که ایالات متحده و اسرائیل می توانند ایمیل های شخصی من را در یاهو و هات میل ، جیمیل و اسکایپ و ... بخوانند ، بدون دردسر و براحتی ، زمانی که شما جاسوسی ما را توسط Echelon می کنید ، من می توانم ، ما می توانیم هر کاری که شما می توانید .این یک قانون ساده است ، شما می توانید ، من نیز می توانم.هیچ کس نمی تواند من را متوقف کند ، این یک قانون است .لازم به ذکر است متن نامه انگلیسی این فرد که در اختیار عموم است تاکنون 81 هزار بار دیده شده است.در ادامه مطلب حتما بخوانید...

ادامه مطلب ...

پیامک هایی از دیار عاشقان !



...............................................................................

یـــا رب بـه عــلــی و مــیــثـم تـمـارش
یـــا رب بـه حسین تـشـنـه و انـصـارش
هر کس که بد "سید علی" می خواهد
ایـــن اول ســالـی از زمــیــن بــردارش

...............................................................................


در ادامه مطلب حتما بخوانید...

ادامه مطلب ...

برنامه هشت!/کلیپ

تقدیم به کسی می گوید ایرانیان آدم های دروغگویی هستند ولی خود بزرگترین دروغ را می گوید!!


لینک دانلود:


http://s1.picofile.com/file/6478941646/asghar_farhadi.3gp.html


سلامتی رهبر صلوات

دعوا رسانه بهایی-انگلیسی مسلک بی بی سی سر فیلم اخراجی های ۳

امیر پوریا هر کس که فیلم جدایی نادر از سیمین را ببنید مردم متفکری می داند! و به بقیه افرادی که فیلم اخراجی ها ۳ را می بینند توهین می کند. این واضح هست که کسی بخواهد خرس و این چیز های طلایی را بگیرد باید به جمهوری اسلامی و انقلاب فحش بدهد، این اسلوب جشنواره هاست.اینکه مردم را هیچ ندانید و آنهارا در حد یکفرض کنید رفتار و عقیده روشنفکرهاست. هر وقت مردم حرف شما را بگویند مردم عاقل اند و به بلوغ فکری رسیده اند و هر وقت به شما انتقاد کنند عوام الناسی هستند که فکر نمی کنند(این مسئله ای است که خیلی های تهران نشین را به توهم تقلب وادار کرد)


لینک دانلود:


http://s1.picofile.com/file/6479290740/Ghaderi_Poriya_Bbc.3gp.html

 

سلامتی رهبر صلوات

عید نوروز در ایات و روایات واندیشه رهبری


عید نوروز در قرآن و فرهنگ اسلامی ‏

‏واژه عید در قرآن کریم تنها یکبار در آیه 114 ، سوره مائده آمده است : " عیسی‌ بن مریم گفت : بارالها ! پرودگارا ! برای ما از آسمان مائده ‌ای فرست تا این روز برای ما و کسانی که پس از ما می آیند ، عید باشد که تو بهترین روزی دهندگانی و آیت و حجتی از جانب تو برای ما باشد ." ‏‏" عید " روزی است که در آن سود و منفعتی به دست بیاید و در شرع مقدس اسلام ، روزهای غدیر ، قربان و فطر عید نامیده می‌ شوند که در عید اضحی ، قربانی و در عید فطر ، زکات فطره مطرح است و در غدیر ، حضرت علی (ع) به امامت منصوب شدند . همچنین می ‌توان گفت ؛ عید آن روزی است که در آن نماز ویژه ‌ای برگزار کنند یا روزی است که مجمعی در آن فراهم آید و یا آنکه عید روزی است که خلق از ماتم به شادمانی " عود " کنند یا روزی است که تفاوتی میان درویش و توانگر نباشد یا آنکه " عید " روز شریف و ارجمندی می‌ تواند باشد . ‏از آیه " مائده " استفاده می‌ شود که حضرت عیسی مسیح (ع) روز نزول مائده را که سال ‌روز وقوع یک معجره الهی در تاریخ است ، برای همه انسان ‌ها " عید " قرار داده است تا این روز ، آیت و حجتی از جانب خداوند برای مردمان در تمامی اعصار بوده باشد و به میمنت این پدیده پربرکت همه ساله شادمانی و خجستگی آن روز تکرار شود . ‏


از آنجا که " مائده " به معنای خوان پرنعمت ، تنها دوبار در سوره مائده آمده است ، می‌ توان گفت ؛ نزول رزق از آسمان به درخواست حضرت عیسی مسیح (ع) ویژگی خاصی داشته که به خاطر آن عنوان " مائده " را به خود گرفته است . ‏

راغب اصفهانی می‌ گوید : " مائده طبق و خوانی است که در آن طعام باشد که هم به آن طبق و هم به طعام مائده گفته می شود . " ‏بنابراین ، عید در این آیه اشاره دارد به نزول یک برکت آسمانی در پوشش طبق یا طبق‌ هایی از طعام و خوردنی که می ‌تواند تکرار و بازگشت آن روز نیز همان برکات را به همراه داشته باشد و از این جهت ، آیت و حجتی دیگر از جانب خداوند متعال برای انسان ‌ها و فرصتی دیگر برای ایجاد ارتباط با خدا و ذکر و یاد او در دل ها و زبان ها باشد .در ادامه مطلب بخوانید...




ادامه مطلب ...

قذافی واقعا "خر" است!


دبیرکل اتحایه عرب اظهار داشت: قذافی واقعاً "خر" است که حتى نمى‌تواند دروغى باورپذیر بگوید! او "تباه شده" است و به بهبودى‌اش امیدى نیست.در ادامه مطلب بخوانید...

ادامه مطلب ...

آقازاده فراری اعتبار آکسفورد را به‌خطر انداخت!


حدود سه ماه پس از آنکه تلاش خبرنگار برای کسب اطلاع در مورد وضعیت تحصیلی مهدی هاشمی در دانشگاه آکسفورد به‌دلیل امتناع مسوولان این دانشگاه بی‌نتیجه ماند، روزنامه انگلیسی گاردین امروز در گزارشی از تحقیق و تفحص این دانشگاه در مورد صحت و سقم موضوعات مطرح شده مبنی بر تقلب مهدی هاشمی رفسنجانی و اینکه گفته می شود رساله دکترای خود را با کمک دیگران نوشته است، خبر داد. ادامه مطلب ...

پیام نوروزی رییس سازمان بسیج مستضعفین/سردار نقدی عزیز


رییس سازمان بسیج مستضعفین در پیام تبریکی به مناسبت آغاز سال 1390، بر ضرورت بکارگیری ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیجیان برای تحقق جهاد اقتصادی تاکید کرد.

ادامه مطلب ...

دعوت جنبش لعین سبز برای تحریم اخراجی​های 3


شنیدین میگن چوب خدا صدا نداره؟!

کار این زمین خورده ها به اخراجی های 3 رسید!

سایت​های خبری تحت کنترل ضد انقلاب خارج از کشور با اهانت به سازندگان و بازیگران اخراجی​های 3 از طرفداران خود خواسته​اند دیدن این فیلم را تحریم کنند.

به گزارش الف، دلیل تحریم اخراجی​های 3 توسط جنبش سبز، پرداختن به مساله انتخابات سال88 در این فیلم اعلام شده است.

 فیلم اخراجی​های3 مسایل قبل و بعد از انتخابات سال88 را با زبان طنز توصیف و به نقد کشیده است.

اخراجی​های 3 از جشنواره فجر کنار گذاشته شد. اکران این فیلم از اواخر اسفند89 به عنوان یکی از فیلم​های نوروزی سینماهای کشور شروع شده و پیش بینی می شود با فیلم تحسین شده «جدایی نادر از سیمین» رقابت سختی داشته باشد.

روشنگری از جنس محمد حسینی(مجری فراری)/کلیپ


همانطور که میدانید مدتی است محمد حسینی(مجری مسابقه سیمرغ)از ایران عزیز فرار کرده و از نیروهای حامی جنبش کذایی سبز و ضد انقلاب شده است.

اما نکته جالب اینجاست!

اینبار محمد حسینی از شیعه واقعی سخن میگوید!!!

کار این مردک وطن فروش به جایی رسیده که ولایت امیرالمومنین و امام حسن(ع) را به مسخره میگیرد!

حال باید یک عده جدا بیدار شوند!دیگر مخالفت و دروغ گویی به خیمه اهل بیت رسیده است!!

خواب غفلت تا کی؟؟!!

 دوستان عزیزم خواهش میکنم این کلیپ را حتما دانلود کنید!خیلی از موضوعات در این کلیپ روشن شده است!!

مطمئن باشید بعد از مشاهده این کلیپ به حتم این مردک کافر را لعن خواهید کرد!

لعن علی عدوک یا علی(ع)


لینک دانلود:


پاسخی-به-اظهارات-سخیف-محمد-حسینی


سلامتی رهبر صلوات

سخنان‌ صریح و بسیار خواندنی امام‌ جمعه‌ مشهد درباره همه


خبرآنلاین نوشت:

گفت وگو با آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد چند روز مانده به آغاز سال جدید،در دفتر کار وی انجام شد.روزی که برف مشهد را غافلگیر و چهره ان راسفید پوش کرده بود.

آیت الله علم الهدی که تا قبل از امامت جمعه مشهد عضو جامعه روحانیت مبارزتهران ومعاون آموزشی دانشگاه امام صادق  بود از جمله روحانیونی بود که رئیس جمهور تا قبل از حضورش در پاستور در تهران پامنبری اش بوده است.رابطه تنگاتنگ و نزدیک با آیت الله مهدوی کنی موجب شد وقتی درباره خبرگان رهبری از او سوالاتی می کنیم  این گونه اشاره کند که ما از زمان تشکیل کمیته انقلاب با آیت الله مهدوی کنی مرتبط بودیم.

بعد از انتصاب به امامت جمعه مشهد کم کم خطبه های آتشین آیت الله علم الهدی از رسانه های استانی فراتر رفت و به تیترهای سایت ها و روزنامه های سراسری کشیده شد.

علم الهدی در سال 88 یکی از چهره هایی بود که درباره حوادث پس از انتخابات آن سال اظهار نظرهای صریحی داشت. نماینده کنونی مردم استان خراسان در مجلس خبرگان شاید در میان اعضای کنونی این مجلس«صریح اللهجه ترین »آنها در انتقاد ازدولت باشد.در همین گفت وگو هم وی انتقادات تندی را نثار رئیس دفتر رئیس جمهور کرد که در ویرایش نهایی مصاحبه به درخواست آیت الله، تنها برای ما ماند.

جزئیات انتخابات خبرگان رهبری، عملکرد دولت وشخص رئیس دفتر رئیس جمهور،پیش بینی فضای سیاسی کشور  و راههای بازگشت اصلاح طلبان برای فعالیت سیاسی  محورهایی است که در گفت وگوی یک ساعته  با آیت الله علم الهدی  با وی درمیان گذاشتیم. قرار امام جمعه مشهد برای خواندن خطبه عقد یک عروس و داماد بعد از گفت وگوی ما  موجب  شد نتوانیم همه  سوالات خود را  بپرسیم .در ادامه مطلب حتما بخوانید...
ادامه مطلب ...

نقاشی‌های انقلابیون بحرین از میدان لؤلؤ؛ نفدیک یا شهید


نقاشی‌هایی که در ادامه مطلب مشاهده میکنید مجموعه تصاویری است که در چادرهای مبارزان و انقلابیون در میدان لؤلؤ کشیده شده و در اختیار رجانیوز قرار داده شده است.

نمادهای به‌کار رفته در این نقاشی‌ها شباهت‌های زیادی به نقاشی‌های مربوط به انقلاب اسلامی ایران در سال 57 دارد.

ادامه مطلب ...

لیبی و آنچه ما از آن بی خبریم!

عکس هایی را که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد قلب هر انسانی را به درد می آورد!

اینطور که معلوم است ظلم و ستم در حق مسلمانان جهان تمامی ندارد!

این بار این لیبی است که در آن شاهد فاجعه انسانی هستیم.

تنها مقاومت میتواند چاره ساز باشد!آری تنها راه مقاومت است...



جهت فرج آقا امام زمان(عج) صلوات

ادامه مطلب ...