پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

ایران هواپیمای کوچک بدون سرنشین آمریکایی را پس می‌دهد!


  • یک تولید کننده ایرانی، مدلی کوچک از  هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را که پیشتر شکار کرده بود، به این کشور می‌فرستد.

    به گزارش «تابناک»، پس از شکار هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی به نام «RQ170» مقامات این کشور، خواستار بازگشت این هواپیما از ایران به آمریکا شده‌اند.

    در همین زمینه، «آسوشیتدپرس»، به نقل از رادیو دولتی ایران، گزارش داده است، ایران یک مدل کوچک شده از هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را ساخته و می‌خواهد آن را به آمریکا بفرستد.

    بنا بر این گزارش، این مدل کوچک شده از هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی،‌ نزدیک یک هشتادم نمونه اصلی آن و شبیه اسباب‌بازی است که بنا بر نوشته «سی‌.بی‌.اس‌.نیوز»، با مبلغی نزدیک هفت هزار تومان یا چهار دلار ساخته شده است.

    پس از شکار هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی، باراک اوباما در کنفرانسی مطبوعاتی با نوری المالکی، نخست وزیر عراق گفته بود که وی نظری درباره اطلاعات طبقه‌بندی شده آن هواپیما ندارد، ولی از ایران خواسته است، این هواپیمای بدون سرنشین را به آمریکا برگردانند؛ موضوعی که با واکنش‌هایی از سوی برخی مقامات نظامی ایران نیز روبه‌رو شد.

    بازتاب این خبر در رسانه‌های آمریکایی، در حالی است که گویا برنامه‌ای که در یکی از رادیوهای ایران مطرح شده، جنبه طنز داشته، ولی رسانه‌های آمریکایی آن را جدی گرفته‌اند.

دکتر کپی


منبع:

دوئل

فتوشاپ!

داشتم با نرم افزار فتوشاپ کار می کردم که به اخطارهایی

برخورد کردم که تا حالا ندیده بودم.

برای مشاهده اخطارها روی آنها کلیک کنید:


photo.jpg (64 KB)


ECA-100122022355.jpg (78 KB)


منبع:

وبلاگ نفوذی

 

مجلسی پر از خالی!


  • بیشتر درآمد ارزی کشور را صادرات نفت و گاز تشکیل می‌دهد. باور می‌کنید که از بین 290 نماینده مجلس، تنها یک نفر ژئوفیزیک و یک نفر مهندسی نفت خوانده است؟! مجلس هشتم، 27 تحصیل‌کرده پزشکی و تخصصی پزشکی و دندانپزشکی، یک نفر تحصیل‌کرده علوم آزمایشگاهی، دو پرستار و یک نفر دامپزشک دارد. این انبوه طبیبان (31 نفر) کدام درد ملت را در مجلس درمان می‌کنند؟


در ادامه مطلب بخوانید...

ادامه مطلب ...

در و دیوار خانهٔ سردار علایی بعد از تجمع اعتراضی دیروز (عکس)

روز گذشته گروهی در اعتراض به یکی از یادداشت های سردار علایی ، او را متهم به همسویی با ضدانقلاب کرده و در مقابل خانه اش تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.



























تجمع مقابل خانهٔ سردار علایی

ترور اخیر کار کیست؟ +سند


  • در سالگرد شهادت دکتر مسعود علیمحمدی از دانشمندان هسته‌ای کشور، یکی دیگر از جوانان برومند ایران اسلامی در همین راه به شهادت رسید، ولی ریشه این ترور کجاست؟ اسناد در این زمینه چه می‌گویند؟
  • در ادامه مطلب حتما بخوانید...
ادامه مطلب ...

«تنگه هرمز» و «ایران» خواب را از چشمان من ربوده است


  • فرمانده نیروی دریایی امریکا در یک برنامه تلویزیونی به مانور های اخیر ایران در تنگه هرمز واکنش نشان داده است .

    به گزارش «تابناک »،  دریادار «جاناتان گرینرت » ، فرمانده نیروی دریایی آمریکا در این باره گفته است اگر از من بپرسید چه موضوعی می تواند خواب را از شما بگیرد و شما را شب ها بیدار نگه دارد گفته است که مساله ایران ، تنگه هرمز و تحولات خلیج فارس دقیقا می تواند چنین کاری را با من انجام دهد .

    در همین ارتباط، رویترز گزارش داده است که گرینرت که در ماه سپتامبر به فرماندهی نیروی دریایی آمریکا منصوب شده است ، در باره جزئیات اقدام آمریکا در صورتی که ایران تنگه هرمز را ببندد ، سخنی نگفته است .

    روز دو شنبه  ژنرال مارتین دمپسی یکی از فرماندهان عالیرتبه نظامی آمریکایی هم گفته بود که ایرانیان اگر بخواهند تنگه هرمز را ببندند قادر خواهند بود ، اما این خط قرمز امریکا خواهد بود و مجددا تنگه را بازگشایی خواهد کرد.

    با این وجود وزیر دفاع ایران گفته است که ایران نگفته است که تنگه هرمز را می بندد ، بلکه ایران خود را حافظ امنیت در خلیج فارس می داند .

    برگزاری مانورهای دریایی ایران در خلیج فارس و تنگه هرمز بر اساس قوانین بین المللی انجام می گردد و هر کشور در حوزه مرتبط با حریم امنیت ملی خود می تواند به صورت منظم مانورهای نظامی انجام دهد . 


سخن عمار:

ثبت است بر جریده ی عالم دوام ما

وقتی که پرچم کشورمان را برعکس برافراشتند!

در شهر «فرایبورگ» آلمان، پرچم کشورمان را به دلیل مخالفت ایران با رژیم صهیونیستی، برعکس برافراشته‌اند.

این رفتار مقامات شهر فرایبورگ با اعتراض ایرانیان میهن‌دوست روبه‌رو شده و آنان به این کار واکنش نشان داده‌اند. البته به ظاهرا مقامات آلمانی، برعکس افراشته شدن پرچم کشورمان را مخالفت ایران با رژیم صهیونیستی عنوان کرده‌اند.



هرچند مقامات آلمانی، توضیحات بیشتری به ایرانیان میهن دوست ساکن این شهر نداده‌اند، در عرف دیپلماتیک، هیچ توجیه و دلیلی برای اهانت به پرچم توسط کشورهایی که با یکدیگر دارای روابط دیپلماتیک هستند، وجود ندارد.

بنابراین، گویا لازم است، مقامات وزارت خارجه ایران، هر چه زودتر به این کار واکنش نشان داده، خواستار توضیح مقامات آلمان در این زمینه شوند.

خاطرات استاندار تهران از حوادث انتخابات 88



مرتضی تمدن که از مهر 87 تاکنون به عنوان استاندار تهران مشغول خدمت است در گفت‌وگویی از خاطراتش از وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری گفته است.

اهم سخنان استاندار تهران را به نقل از هفته نامه " شما" در ادامه مطلب بخوانید:
ادامه مطلب ...

دلنوشت


السلام علیک یا ابا صالح

چشم ها را می بندم و به عصر ظهور می اندیشم

به زمانی که خورشید با همه درخشش خود در برابر نورانیت منجی دو عالم بی فروغ به نظر می رسد

به روزی که همه مستضعفین جهان آن را انتظار می کشند

به پایان انتظار و به لحظه شیرین وصل

دستهای خود را به سوی آسمان دراز می کنم و از پروردگار مهربانم می خواهم که آن عصر بسیار نزدیک باشد.

اللهم عجل الولیک الفرج

آمین یا رب العالمین

مسأله زن و خانواده از مسائل درجه یک کشور است


صدها تن از اندیشمندان، نخبگان، اساتید حوزه و دانشگاه، پژوهشگران و مؤلفان آثار علمی، همراه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی، امشب (چهارشنبه) در سومین نشست اندیشه های راهبردی جمهوری اسلامی، به تعامل فکری و بررسی ابعاد مختلف موضوع زن و خانواده پرداختند.
هدف از نشست های اندیشه های راهبردی که دو جلسه قبلی آن با موضوع «الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت» و «عدالت» برگزار شده است، ایجاد فضایی علمی و تخصصی برای تضارب آرا و اندیشه ها در جهت ایجاد گفتمان علمی و کاربردی و تصمیم سازی درباره موضوعات راهبردی و مورد نیاز کشور است.
در این نشست 4 ساعته 10 نفر از صاحب نظرانی که مقالات و پژوهشهای آنان از میان 188   مقاله ی رسیده به دبیرخانه نشست، به عنوان آثار برتر شناخته شده، به بیان دیدگاهها و طرح نظریات خود پرداختند.
بعد از ارائه مقالات علمی، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی، در سخنانی، هدف از برگزاری سلسله نشست های اندیشه های راهبردی با نخبگان و اندیشمندان را، تبادل نظر عالمانه به منظور ایجاد زمینه استفاده از دیدگاههای مختلف علمی و دستیابی به یک اندیشه صحیح و جامع به عنوان قاعده ی برنامه ریزی و اجرا دانستند و تأکید کردند: دستاورد این نشست ها که در موضوعات اساسی ادامه خواهد یافت، باید متین، عمیق، ماندگار و قابل عرضه و دفاع باشد.

در ادامه مطلب بخوانید
ادامه مطلب ...

دل نوشته


رهبر نشوی  تنها، من یار تو می گردم   

وزجرگه عشاقت سردار تو می گردم

گر لشکر سفیانها از غرب به پا خیزد

در قحطی انسانها عمار تو  میگردم

از طعنه اشعث ها خون است دلت مولا

تبدار غمت هستم بیمار تو میگردم

با جرم ولای تو گر بر سر دار آیم

مدح تو کنم بر دار تمار تو میگردم

این  من نه منم تنها ،آید زبسیج آوا

رهبر نشوی تنها ، من یار تو میگردم

نامزدهای انتخابات مجلس، وعده‌های دروغ به مردم ندهند!


اخبار مشهد:  نامزدهای انتخابات مجلس، وعده‌های دروغ به مردم ندهند. هاشم جنگی در جمع مردم و مسوولین گفت:نامزدهای انتخاباتی باید در کمال راستی و درستی با مردم برخورد کرده و وعده‌هایی که پوچ و توخالی است را به مردم ندهند.وی ادامه داد: امروز ملت ایران دارای شعور سیاسی بسیار بالایی بوده و کسانی که بخواهند با ترفند و دروغ به کسب آرا بپردازند به طور قطع در صحنه عمل با شکست مواجه خواهند شد.وی اظهارداشت: نمایندگان برای کسب آرای بیشتر وعده‌های دروغ به مردم نگویند و در برابر کسب آرا نسبت به دیگر رقبا روی اصول و ارزشها معامله نکنند.وی ادامه داد: انتخابات ایران در مقایسه با انتخابات‌های کشورهای به اصطلاح پیشرفته و یا دیگر کشورها که در آنها خیانت و درگیری‌هایی اتفاق می‌افتد، سالم‌ترین است.جنگی با اشاره به چند توصیه درباره انتخاب کاندیداهای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم افرادی را انتخاب کنند که در ابتدا خداترس، با تقوا و اسلام‌شناس و آشنا به سیاست‌های اسلامی باشند.وی با بیان اینکه کاندیداهایی انتخاب شوند که با دوستان ولایت و انقلاب اسلامی دوست و همراه باشند، گفت : کاندیداهایی که انتخاب می‌کنید نباید هیچ‌گونه وابستگی به مراکز قدرت و ثروت داشته باشند.وی با بیان اینکه گوش به فرمان رهبری بودن از دیگر ویژگی‌های کاندیداهای مجلس است، یادآور شد: امیدواریم انتخاباتی داشته باشیم که رضایت خداوند متعال و حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحقش را به دنبال داشته باشد.

حرکت جریان انحرافی در بدنه ی انتخابات نهم مجلس با چراغ خاموش!


به گزارش «ندای انقلاب» ستاد وابسته به حلقه یاد شده به سراغ چند ورزشکار و فعال ورزشی رفته و از آنها خواسته که در فهرست این طیف نامزد شوند. گفته می شود مذاکراتی نیز با دو تن از کشتی گیران سابق صورت گرفته تا در تهران و مشهد وارد گود رقابت های انتخاباتی شوند.

«ع- الف» یکی از فعالان حلقه مورد اشاره که نامزد انتخابات نیز شده، اردیبهشت ماه گذشته به روزنامه شرق گفته بود طیف متبوع وی برای دوسوم کرسی های مجلس طراحی کرده اند. وی البته به هنگام ثبت نام گفت به صورت منفرد و مستقل نامزد انتخابات شده است!
حلقه انحرافی نیز مانند اصلاح طلبان حرکت با چراغ خاموش را شیوه فعالیت خود قرار داده اند.


سخن عمار:

با توجه به وضعیت حساس کنونی و رویکرد دوگانه ی دشمن در بدنه نظام،وظیفه ما دو چندان سنگین تر میشود.لذا لازم است با دنبال کردن مباحث جریان شناسی و واکاوی آن،کد های اصلی بصیرت را در خود تثبیت کرده تا با تغییر استراتژی دشمن دچار گمراهی نشویم.

نمایندگانی که نامزد انتخابات مجلس نشدند

نفر از نمایندگان فعلی مجلس از حضور در رقابت‌های انتخابات مجلس نهم انصراف داده اند.
نگاهی به آمار ثبت‌نام نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس نهم نشان می‌دهد که از مجموع 285 نماینده مجلس هشتم ۲۶۰ نفر از نمایندگان فعلی مجلس برای دوره نهم ثبت‌نام کرده‌اند. این آمار همچنین روشن می‌کند که 25 نفر از نمایندگان فعلی مجلس از حضور در رقابت‌های انتخابات پیش رو انصراف داده‌اند. این در حالی است که تعداد نمایندگان مجلس هشتم در آغاز کار مجلس 290 نفر بود که مرحوم فاکر از مشهد، مرحوم اسلامی از ساوه، مرحوم حیاتی از لامرد، میرتاج الدینی از تبریز و حاج بابایی از همدان جمع بهارستان نشینان را ترک کردند. 



در ادامه مطلب حتما بخوانید

ادامه مطلب ...

چه عجب نطق متهم اختلاس باز شد!

سخنگوی قوه قضاییه در نشست روز دوشنبه خود با خبرنگاران درباره انتخابات پیش‌روی مجلس، آخرین وضعیت فساد بانکی اخیر، شکایت متقابل دولت و مجلس ، فیلتر شدن سایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی،زمان صدور حکم دادگاه فائزه هاشمی و غیره سخن گفت. او تاکید کرد که در پرونده فساد عظیم بانکی اتهام سنگینی به پسر یک نماینده مجلس وارد شده و او در حال حاضر بازداشت است.



در ادامه مطلب بخوانید

ادامه مطلب ...

حرف حساب این آقایان چیست؟

از سخنرانی سید حسن خمینی تا سخنرانی استاندار همدان، یعنی در فاصله‌ای یک و نیم ساله این اتفاق که عبارت باشد از قطع کردن سخنرانی یک نفر با عبارات ناشایست، سه بار در سطح بالای سیاست ایران رخ داده است. نه این که پیش از این چنین نبوده و پس از این چنین نخواهد بود، بلکه این سه بار، متأسفانه نشان‌دهنده آغاز دوره جدیدی از انحراف است.



در ادامه مطلب حتما بخوانید

ادامه مطلب ...