پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

عکسخند

بازدید نیکزاد وزیر راه و شهرسازی از تجهیزات پیش بینی هوا

تمرین تیم ملی فوتبال

حجة الاسلام'حسن ملک محمدی'نماینده مردم دامغان و‌'کاظم جلالی'سخنگوی کمیسیون امنیت ملی

جلسه هیئت دولت

حداد عادل در صحن علنی مجلس شورای اسلامی

رحیمی معاون اول رئیس جمهور در مراسم اختتامیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران

سخنرانی مهدی غضنفری وزیر صنعت ،معدن و تجارت در مراسم اختتامیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران

صحن مجلس شورای اسلامی

صحن مجلس شورای اسلامی

صحن مجلس شورای اسلامی

کشتارگاه صنعتی طیور

همایش سراسری فرمانداران کل کشور

فرار از کشور و ازدواج فرقه ای؛ عاقبت دو شاخه از مدعیان دروغین!


یکی از مدعیان انرژی‌درمانی که به 11 سال زندان محکوم شده است بعد از اعلام حکم دادگاه بدوی به صورت عجیبی از کشور متواری شده است.


به گزارش «تابناک»، فرد مذکور که طی سالیان متمادی ضمن سوء استفاده از احساسات پاک مردم، توانسته بود با سرکیسه کردن آنها جایگاهی برای خود دست و پا کند، پس از اعلام این حکم، فرار را بر قرار ترجیح داد.

گفتنی است وی همواره در برنامه های خود و در پاسخ به این سوال که چرا متخصصین و اهل فن در علوم پزشکی، کار شما را غیر اصولی می دانند، جامعه پزشکی را زیر سوال می برد و با طرح این مسئله که «چون من دارم نان آنها را آجر می کنم آنها علیه من صحبت می کنند»، مردم را فریب می داد.

از سوی دیگر، عناصر سرخورده یکی دیگر از گروه های مدعی فرادرمانی ـ موسوم به فرقه کیهانی ـ که با اعترافات رییس این فرقه عملا به انتهای خط رسیده اند، در ترفندی جدید با گشایش یک صفحه فیس بوک به تبلیغ ازدواج درون فرقه ای جهت انسجام بیشتر پرداخته اند!

شواهد نشان می دهد این اقدام بیش از آنکه با نیت خیر باشد جهت جلب و حفظ عناصر این فرقه در این گروه با سوء استفاده از جاذبیت مسائل جنسی است

ویروس...!


چند وقتی بود که پیامکهای ناشناسی بهم میرسید که بی معنی و متفرقه (مثل جوک و شعر وچیزای عاشقانه و گاهی هم زیادی عاشقانه و گاهی زشت و دور از ادب ) ولی از شماره های مختلف بودند ، فکر میکردم حتما یکی داره شوخی میکنه و میخواد دستم بندازه . جواب نمیدادم و توجه نمیکردم تا اینکه فهمیدم همون پیامها از روی گوشیم برای بعضی شماره های ذخیره شده ی سیمکارتم با شماره ی من هم ارسال میشه و همه اینا به خاطر ویروسی شدن گوشیمه .البته این مشکل به راحتی برطرف شد اما برام یه درس جالب داشت :

اینکه اگه تو دستگاه ارتباطیمون با خدا ویروسی نفوذ کنه ، ممکنه پیامهای غیر واقعی و متفرقه رو بفرسته به آسمون ... یا هر پیامی رو به هر جایی و هر کسی بفرسته الا خدا . دقت کردین وقتی نماز میخونیم فکرمون هزارجا میره الا جایی که باید بره ؟ یا هر پیامی رو از هرجایی دریافت کنه . دقت کردین دعا که میکنیم گاهی چیزایی میخوایم و پیامهایی به آسمون میفرستیم که اصلا ارزش نداره ؟ دقت کردین قلبمون گاهی به هر کسی امید میبنده الا خدا ؟ اینه که گاهی دعاهامونو جدی نمیگیرن و فکر میکنن دستشون انداختیم . دقت کردین گاهی وقتا هر حسی و هر فکری ناخواسته هم که شده وجودمونو به آشوب میکشه و ما رو به هزار بیراهه میکشونه؟ همه اینا یعنی سیستم ارتباطیمون با خدا یه جورایی مشکل پیدا کرده . بیاین بگردیم ویروسهای وجودمونو پیدا کنیم و از بین ببریم . تا دیر نشده .... زووووووود