پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

صدای پای یک انقلاب می آید، پس جلیلی باید تخریب شود


به نظر می آید با گرم شدن فضای تبلیغات انتخاباتی باز هم سنت های سیئه ای که انگار قصد تمام شدن ندارد رخ می نماید و در راس همه آن ها متوسل شدن به تخریب کاندیدای رقیب است. اتفاقی که به آرامی تخریب دکتر جلیلی را هدف گرفته است. اخیرا بسیاری از روزنامه های موسوم به اصلاح طلب و برخی رسانه های اصولگرا اقدام به شبیه سازی دکتر جلیلی با دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور فعلی کشور کرده اند و تلاش دارند اینگونه القاء کنند که جلیلی همان احمدی نژاد است با همه ویژگی هایش و با سیاه نمایی و حسن سوء استفاده از وضعیت کنونی کشور دکتر جلیلی را ادامه روند کنونی دانسته و انتخاب ایشان به عنوان رئیس جمهور را تعبیر به وخیم تر شدن شرایط کشور کنند.

هر چند که ما بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری آقای احمدی نژاد را دارای نقاط ضعف و قوتی می دانیم و بر اساس تاکید ایشان معتقدیم رئیس جمهور آینده باید دارای نقاط قوت رئیس جمهور فعلی بوده و نقاط ضعف وی را نداشته باشد. از همین زاویه آقای جلیلی را ادامه گفتمان عدالت خواهی و مردمداری و مقاومت و خدمت می دانیم که نقاط ضعف رئیس جمهور فعلی را ندارد بنابراین از مقایسه منصفانه دکتر جلیلی با دکتر احمدی نژاد ناراحت که نمی شویم خوشحال هم می شویم و این مقایسه را فرصتی برای شناخت بهتر مردم از دکتر جلیلی می دانیم اما به شرط انصاف و منطق نه بی اخلاقی و عوامفریبی.
اولا همه باید ازخودگذشتگی دکتر جلیلی را تحسین کنیم که با وجود تمام احتمالات برای تخریب ایشان به دلیل فضای رسانه ای حاکم بر کشور و تلاش کانون های ثروت و قدرت و احزاب ورشکسته برای انتقام گیری از عدالت خواهان و مروجان گفتمان انقلاب و جلوگیری از روی کارآمدن رئیس جمهوری مردمی که اهل باج دادن و سهم دهی نیست؛ ایشان برای زنده ماندن گفتمان “عدالت و خدمت و مقاومت” و تکمیل راه ناتمام حماسه ۳ تیر، مخلصانه پا در میدان رقابت گذاشت.
بله جلیلی اهل باج دادن و زدو بندهای سیاسی و سهم دهی نیست پس باید تخریب شود. بله جلیلی اعتقاد دارد جهان کدخدا ندارد و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند پس باید تخریب شود. بله جلیلی به دنبال اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد مقاومتی را در انقلاب ساختاری می داند و این یعنی بسته شدن گلوگاه های فساد و رانت خواری پس جلیلی باید تخریب شود. بله جلیلی به دنبال آزادسازی ظرفیت های مردمی است و این یعنی بسیاری از چهره های سیاسی و فرهنگی و… که سال هاست فسیل شده اند و تاریخ مصرفشان به سر آمده باید بروند و مردم و چهره های ناشناخته به عرصه بیایند پس جلیلی باید تخریب شود.(در ادامه مطلب بخوانید)


بله جلیلی یک انقلابی مودب و باهوش است که اهل سر و صدا و جنجال سازی و بگم بگم و افشاگری های کورکورانه و دیگرسازی های وهمی نیست لذا اگر رئیس جمهور شود بهانه به دست کسی نمی دهد پس از هم اکنون باید تخریب شود. بله جلیلی یک انقلابی صبور است که با سعه صدرش گوشی شنوا برای منتقدین و متفکرین خواهد داشت و با تحقق گفتمان آزاد اندیشی مزیت نسبی بسیاری از گروه های سیاسی اپوزوسیون را از بین خواهد برد پس جلیلی باید تخریب شود. بله جلیلی تنگ نظر نیست و به دنبال جذب حداکثری است و به راحتی و با برچسب زدن نخبگان و دلسوزان را از قطار انقلاب پیاده نخواهد کرد. بله جلیلی با نگاه مردمی و فرصت محورش به فرهنگ، به دنبال تعمیق گفتمان انقلاب در دل های مردم است و این یعنی تغییر و تثبیت ذائقه مردم به نفع گفتمان انقلاب بنابراین جلیلی زمینه اجتماعی رشد گفتمان های غیر انقلابی را از بین خواهد برد پس جلیلی باید تخریب شود.
اصلا جلیلی آمده است تا کار ناتمام را تمام کند. جلیلی تکمیل کننده راه ناتمام انقلاب است هم در فرهنگ هم در سیاست هم در اقتصاد. اصلا جلیلی آمده است تا کانون های ثروت و قدرت احساس خطر کنند منصفانه بگوییم کانون های ثروت و قدرت از روی کارآمدن کدام یک از کاندیداها احساس خطر می کنند؟ اصلا کدامیک از کاندیداها از مبارزه با مفاسد اقتصادی و باندها و کانون های ثروت و قدرت سخن می گویند؟ مگر در زمانی که کشور در مرحله خصوصی سازی و واگذاری ثروت ها و دارایی های ملی براساس اصل ۴۴ است و زمینه و امکان و احتمال فساد اقتصادی و سوء استفاده باندهای ثروت و قدرت بالاست نباید یکی از جدی ترین برنامه های کاندیداها مبارزه با مفاسد اقتصادی باشد؟
بله دکتر جلیلی آمد تا بازی باندهای ثروت و قدرت، ویژه خواران و تنگ نظران و دگراندیشان را به هم بزند از اینرو همه باید بدانند صدای پای یک انقلاب می آید. انقلابی هوشمندانه و بی سر وصدا پس جلیلی باید تخریب شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد