پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

انتقاد کیهان از پیام تسلیت هاشمی به میرحسین


کیهان نوشت:


مرحوم میراسماعیل موسوی خامنه پدر میرحسین موسوی در هفته دوم فروردین 90 به سبب کهولت سن دارفانی را وداع گفت. بلافاصله پس از این اتفاق بدنه ضدانقلاب و بیرونی مدیریت کننده فتنه بدون ذره ای دغدغه نسبت به حفظ حرمت آن مرحوم و در حالی که تصور می کرد فرصتی جدید برای غائله آفرینی به دست آورده تلاش کرد تا برای ایجاد یک ناآرامی جدید زمینه سازی نماید.

این رسانه ها با صحنه گردانی برخی اعضای خانواده موسوی که همچنان دارای ارتباطاتی با منافقین و مدیران خارجی فتنه هستند در ابتدا سعی کردند اینگونه وانمود کنند که موسوی و رهنورد اجازه حضور در مراسم تشییع و برگزاری مجلس ختم را پیدا نخواهند کرد. اما به فاصله اندکی روشن شد که این دو نفر بدون هیچ گونه مشکلی، امکان حضور در این مراسم را یافته اند.

اما نکته جالب در این میان عجله آقای هاشمی رفسنجانی در صدور پیام تسلیت خطاب به میرحسین موسوی است که نشان می دهد وی همچنان به عدم مرزبندی با فتنه 88 اصرار دارد.

گفتنی است هاشمی رفسنجانی به دلیل عدم مرزبندی جدی با جریان فتنه و اطلاع از عدم رویکرد اکثریت قریب به اتفاق اعضای مجلس خبرگان، ترجیح داد در انتخابات اسفندماه 89 هیئت رئیسه این مجلس کاندیدا نشود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد