پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

شرمنده ایم

شاید تنها واژه «ایثار» بتواند تفسیرگر رشادت دلاورمردانی باشد که سالهای سال میان امروز و دیروز هروله عشق می کنند . چشمان نافذ و ابری و لبهای خشکیده و متبسم آنها گویای رنجی نهفته از سالهای جنگ است که به خاطر آن روح بلندشان در آن فضای ملکوتی گاه متوقف می شود و گاه فریادشان در میان خانه ها و آسایشگاهها و خیابانها برای بیداری ما از غفلتها به گوش می رسد آیا خبری از آنهایی که به خاطر آرامش ما آسایش خویش را فدا کردند، داریم..


برای دیدن مابقی عکس ها به ادامه مطلب رجوع نمایید



سخن عمار:

ای کاش خائنین ملت و پایمال کنندگان خون شهدا این تصاویر را ببینند این مرد برای عیش و نوش نرفته بود به خاطر هدفی که رفته بود و به خاطر آن هدفش نیز ایستاده است آنکه شهید شد در یک لحظه و یا یک دم جان به جان آفرین تسلیم کرد و به سوی خدا شتافت ولی این جانباز و سایر همرزمانش برای عبرت ما مانده است.مانده است بگوید ما در جنگ بر سر قیمت مرغ و مسکن دعوا نداشتیم جنگ ما جنگ حق با باطل بود.اگر این مرد نبود حال کشور ما شاید سوریه ،عراق ،افغانستان و یا بدتر از آن بودیم. الهم اشفع کل مریض

ادامه مطلب ...

آیا ماه رمضان ما را مسلمان‌تر می‌کند؟


هر ساله، آغاز ماه مبارک رمضان در سراسر دنیا با تغییراتی در سبک زندگی مسلمانان همراه است؛ تغییراتی که هم برخاسته از فرهنگ ناب اسلامی است و هم اینکه در سال‌های اخیر، به عنوان فرهنگ مشخصهٔ مسلمانان در سرتاسر جهان شناخته می‌شود.

البته ناگفته نماند که به جز تغییر وعده غذایی مسلمین، رفتار و سکنات آن‌ها هم دستخوش تغییرات گسترده‌ای می‌شود.
اگر تجربه سفر به یکی از کشورهای مسلمان را در این ماه داشته باشید، می‌بینید که در بیشتر این کشور‌ها در این ماه‌ها، سفره‌های افطار گسترده‌ای برای اطعام فقرا در سرتاسر شهر گسترده می‌شود. رفتار کسبه با مردم و به ویژه فقرا بسیار مهربانانه‌تر است و اساسا این ماه را ماه عید فقرا می‌خواند. کسبه با مشتری‌ها با مدارای بیشتری رفتار می‌کنند و همه تلاش دارند تا در ماه رحمت الهی، گوشه‌هایی از رحمت را به یکدیگر نشان دهند.
در ایران، هرچند گویا این سنت‌ها در گذشته در رگ زندگی مردم مسلمان ما جاری بوده، اکنون به فراموشی سپرده شده است.(در ادامه مطلب بخوانید)


ادامه مطلب ...