پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

ورود قوه‌قضائیه و پاتک به جریان نفوذی

طرح استیضاح علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه در حالی قرار است با بیش از 20 امضا فردا اعلام وصول شود که با توجه به روحیات آقای احمدی‌نژاد و سوابق اقدامات او به‌نظر می‌رسد در صورت رأی آوردن استیضاح و عزل صالحی، وی اقدام به انتصاب ملک‌زاده به‌عنوان سرپرست وزارت‌خارجه کند.



سخن عمار:

در حال حاضر نگرانی های ما از این است که رئیس جمهور عزیزمان ناخواسته وارد جریانی منحرف شده است که یقینا با روحیات ایشان سازگار نیست.ما هم اکنون نیز حامی اقای احمدی نژاد هستیم.اما این حمایت تنها تا زمانی ادامه دارد که ایشان از خط ملت و ولایت فقیه خارج نشوند که انشاالله به مدد اقا امام زمان(عج) اینگونه نخواهد شد.

در رابطه با ملک زاده و اتفاقات اخیر قوه قضاییه وارد عمل شده است که پیگیر موضوع باشد.

از تمامی ملت عزیز در خواست دارم در حق رئیس جمهورمان دعا کنند که ایشان بیش از پیش در دامان ملت و ولایت خدمت کنند.


در ادامه مطلب بخوانید

ادامه مطلب ...

رمز عبور از فتنه چه بود؟


مهم ترین اختلافات مجلس و رئیس جمهور اول درباره انتخاب نخست وزیر بود که با وجود تایید تلویحی امام و نظر مجلس، بنی صدر زیر بار نمی رفت. بعدا که حل مساله گروگان ها از سوی امام به مجلس سپرده شد، بنی صدر با این مساله هم کنار نیامد و معتقد بود که دولت باید مساله را حل کند وی همچنین با انقلاب فرهنگی مخالف بود و...


در ادامه مطلب بخوانید

ادامه مطلب ...

سفرمحرمانه مقام ارشد دولت به عربستان؟!

«اسفندیار رحیم مشایی به عربستان رفته یا نه و اگر رفته درباره چه موضوعاتی با چه مقاماتی مذاکره کرده که مسوولان وزارت امور خارجه از آن اطلاع موثقی در دست ندارند؟»



سخن عمار:

سوال اینجاست مگر این کشور وزیر امور خارجه ندارد که مشایی بدون هماهنگی به عربستان سفر کرده!؟

در این وضعیت سکوت چهره های برجسته نظام به هیچ عنوان جایز نیست و باید با این حرکات برخورد بشود.

ما از رئیس جمهور عزیزمان میخواهیم این فرد را که موجب دلسردی دوستداران ایشان شده را کنار گذاشته و بیش از پیش پایبندی خود را به نظام و ملت اعلام دارد.


در ادامه مطلب بخوانید

ادامه مطلب ...

جریان‎نفوذی بافرستادن ملک‌زاده به‎وزارت‌خارجه بدنبال چیست؟

انتصاب محمد شریف ملک زاده به عنوان معاون مالی و اداری وزارت خارجه به دستور شخص رییس جمهور بوده و وزیر خارجه در این زمینه تصمیم گیرنده نبوده است.

به گزارش رجانیوز، جریان نفوذی در دولت از مجاب کردن احمدی‌نژاد برای این انتصاب، چهار هدف عمده را دنبال می‌کند که اولین مورد آن با هدف‌گذاری آغاز دور جدید انتصاب سفیران است.



سخن عمار:

وضعیت در عین بی اهمیتی کاملا نگران کننده است!

روز به روز شاهد هستیم که افرادی به طور کاملا ناگهانی از سازمان گردشگری وارد اصول نظام میشوند.

اینبار ملک زاده بدون هماهنگی به وزارت امور خارجه رفته و با سمت معاون مالی و اداری به دنبال چیست؟!

موارد متعددی از خیانت به ذهن میرسد که امیدوارم صادق نباشد.

به نظر بنده این رویداد عجیب باید مورد پیگیری مقامات امنیتی قرار گیرد.


در ادامه مطلب بخوانید

ادامه مطلب ...

تمام لذت عمرم در این است/که مولایم امیرالمومنین است


می درخشه ستاره ستاره

آسمون باز بهاره بهاره

خدا اینبار با حیدر با حیدر

جلوه کرده دوباره دوباره


میلاد مولود کعبه،جلوه حق،اسد الله الغالب،حیدر کررار را به تمام عاشقان نهضت عدالت تبریک عرض میکنم.

افشای هویت هکر ادعایی BBC و VOA +عکس


به دنبال این عملیات مشمشع، شبکه‌های ضد ایرانی و در رأس آنها بی بی سی فارس و صدای آمریکا گفتگوهایی با یکی از عوامل هک کننده انجام داده و با دستکاری صدای فرد مصاحبه شونده و پوشاندن چهره اش سعی کردند هویت او افشا نشود.


در ادامه مطلب حتما بخوانید

ادامه مطلب ...

علامه ‌مصباح علمدار برخورد با جریان‌های انحرافی بوده و هست

حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی در پرسش و پاسخ آنلاین با کاربران رادیو اینترنتی مقاومت، به سوالات مختلف پاسخ دادند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به مباحث مطرح شده در مورد جریان موسوم به "انحرافی" گفت: به‌عنوان یک پژوهشگر که قریب به 20 سال در مورد اندیشه امام(ره) و آثار جهانی انقلاب ومکتب فکری امام کار کرده ام؛ این شهادت را می‌دهم که بخشی از افکار و عقاید جریان انحرافی در تضاد بسیار عمیق با اندیشه های امام(ره) است، اینجاست که خطر مشخص می شود.


در ادامه مطلب بخش‌هایی از این سخنان را می‌خوانید:


ادامه مطلب ...

عکس/دومین سالگرد شهادت اولین شهیدفتنه 88


مراسم دومین سالگرد شهادت "حسین غلام کبیری" اولین شهید فتنه سال 1388 با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و با سخنرانی حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی،حجت الاسلام علیرضاپناهیان،حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری،مهندس سعید قاسمی،استاد حسن عباسی در حسینیه پیروان شهدای کربلای شهرری برگزار شد.

برای مشاهده عکس ها به ادامه مطلب رجوع کنید
ادامه مطلب ...

اعتکاف؛ راهی برای انس با خدا


انسان موجودى است ‏سالک و پویا به سوى معبود حقیقى خویش و از هر راهى که برود و هر مسیرى را که در زندگى انتخاب کند، سرانجام به لقاى معبود خویش مى‏رسد:

« یا ایها الانسان انک کادح الى ربک کدحا فملاقیه (انشقاق/‏6 )؛ اى انسان! تو با تلاش و رنج ‏به سوى پروردگارت مى‏روى و او را ملاقات خواهى کرد.»

با توجه به این آیه اگر انسان راه ایمان، خود سازى و تهذیب نفس را بپوید جمال و مهر خداوند را ملاقات مى‏کند، اما اگر راه کفر و آلودگى را در پیش گیرد، جلال و قهر او را می بیند. بنابراین اگر مقصد و غایت ‏سلوکش لقاى محبت و مهر خدا باشد، باید راه تهذیب نفس و عبادت حقیقى را در پیش گیرد و از هواى نفس بگریزد و در طریقت انس با معبود گاهى به گوشه‏اى خلوت پناه ببرد و دور از همه عنوان‏ها و تعلقات مادى، لختى بر حال زار خویش بگرید و با سوز دل و اشک چشم، کدورت و زنگار را از چهره  جان خود بزداید و در زاد و توشه آخرت اندیشه کند.

ادیان الهى با توجه به همین نیاز روحى، با آن که انسان را به حضور در جامعه و شرکت در فعالیت‏هاى اجتماعى فرا مى‏خوانند، فرصت هایى را نیز براى خلوت نمودن او با خداوند فراهم نموده‏اند، یکى از این فرصت‏ها «اعتکاف‏» است.

اعتکاف در لغت ‏به معنى اقامت کردن و ماندن در جایى و ملازم بودن با چیزى است، ولى در شرع اسلام، اقامت در مکانى مقدس به منظور تقرب جستن به خداوند متعال است.

اعتکاف فرصت ‏بسیار مناسبى است تا انسانى که در پیچ و خم‏هاى زندگی مادى غرق شده، خود را بازیابد و به قصد بهره بردن از ارزش‏هاى معنوى از علایق مادى دست ‏بکشد و خود را در اختیار پروردگار بگذارد و تقاضا کند که او را در راه راست ثابت نگهدارد تا بتواند به دریاى بیکران انس و مهر خداوند که یکسره مغفرت و رحمت است، متصل شود.

در اعتکاف مى‏توان خانه دل را از اغیار تهى کرد و نور محبت‏ خدا را در آن جلوه گر ساخت؛ مى‏توان خود را وقف عبادت کرد و لذت میهمان شدن بر سر سفره احسان و لطف الهى چشید؛ مى‏توان زمام دل و جان را به دست‏ خدا سپرد و همه اعضا و جوارح را در حصار اراده حق به بند کشید؛ (1) مى‏توان به خویشتن پرداخت و معایب و کاستى‏هاى خود را شناخت و در جست و جوى معالجه بود؛ مى‏توان نامه عمل را مرور کرد و به فکر تدارک و جبران فرصت‏هاى از دست رفته بود؛ مى‏توان به مرگ اندیشید و خود را براى حضور در پیشگاه خداى «ارحم الراحمین‏» آماده کرد.

آرى! "اعتکاف" فصلى است ‏براى گریستن، براى ریزش باران رحمت، براى شستن آلودگى‏هاى گناه، براى تطهیر صحیفه اعمال، براى نورانى ساختن دل و صفا بخشیدن به روح.


در ادامه مطلب خواهید خواند:

پیشینه اعتکاف

ارزش معنوی اعتکاف

اعتکاف در قران

اعتکاف در احادیث

زمان اعتکاف

مکان اعتکاف

مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانه

ادامه مطلب ...

دست و پا زدن BBC برای ایجاد آشوبی جدید!


این سایت که فعالیتش وابسته به وزارت امور خارجه انگلیس است در حرکتی جدید، در قسمت «نوبت شما» خود با دعوت از مشاور ارشد یکی از سران فتنه، از مخاطبین خود دعوت به طرح سؤال با توجه به دومین سال انتخابات 88 کرده است.


در ادامه مطلب بخوانید

ادامه مطلب ...

ندای حزب الله در میدان صبحگاه


کلیپ صوتی زیبا از صبحگاه حزب الله لبنان «الی القدس سلام»

حجم فایل :۱٫۷۶MB


دانلود


سلامتی رهبر صلوات

کلیپ غنیمت خوارها



در این کلیپ رئیس جمهور با آگاهی از جریان انحرافی پاسخ های قاطعی را به این جریان می دهد.

در ادامه نیز برای مقابله با معضل بی حجابی راه حل های مناسبی ارائه می دهد.

دانلود با فرمت wmw (حجم : ۱۴ مگابایت) :  سرور ۱  سرور ۲

دانلود با فرمت ۳gp (حجم : ۷ مگابایت) : سرور

کاری از وبلاگ نفوذی

سلامتی رهبر صلوات

چه کسانی حق نقد ولایتمداری احمدی‌نژاد را دارند؟


اشاره: دکتر مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس را همه به صراحتش می‌شناسند، از همان دوره مجلس هفتم، زمانی که با صراحت نظراتش را بیان می‌کرد، در ستاد جنگ روانی جریان موسوم به اصلاح‌طلب هدف قرار گرفت و در چند شماره با تیتر و عکس یک روزنامه‌های زنجیره‌ای مانند شرق تخریب شد.

با روی کار آمدن دولت احمدی‌نژاد به‌عنوان نماینده حامی دولت در مجلس شناخته شد، این در حالی بود که بارها در کنار حمایت‌های خود از اقدامات درست دولت، انتقادهایش را نیز بیان کرد. در آستانه سالروز حماسه بیست و دوم خرداد، با وی به گفت‌وگو نشستیم و روی این بحث متمرکز شدیم که آیا این ادعا که جریان‌های فتنه و یا جریان‌های به اصطلاح اصولگرای همراه فتنه این روزها بیان می‌کنند که آیا انتخاب احمدی‌نژاد از ابتدا اشتباه بود و این جریان، یک جریان انحرافی بود، آیا درست است؟ بخش اول این گفت‌وگوی خواندنی در ادامه آمده است:

در ادامه مطلب حتما بخوانید
ادامه مطلب ...

لیلة الرغائب

اولین شب جمعه ماه رجب از فضیلت بیشتری برخودردار است و لیله الرغائب نام دارد پیامبر اسلام در این باره می‌فرمایند: از اولین شب جمعه ماه رجب غافل نشوید فرشتگان آن را لیله الرغائب می‌نامند. چرا که وقتی یک سوم از شب گذشت هیچ فرشته‌ای نیست مگر اینکه در کنار کعبه شریف آید آنگاه خداوند نظر مرحمت به آنان کند و فرماید: فرشتگانم هر چه خواهید از من بخواهید فرشتگان گویند: بار الها حاجت و خواسته ما آن است که روزه داران ماه رجب را بیامرزی! خداوند متعال فرماید: آمرزیدم.



سخن عمار:

امید آن است که در پایان این شب با فضیلت، محتاجان به دعا را فراموش نکنید و ما را نیز از دعای خیر خود محروم ننمایید.

" التماس دعا"

نفوذ وزارت اطلاعات در اپوزیسیون خارج‌نشین + فیلم

محمد رضا مدحی در مستند «الماسی برای فریب» به پاتک هوشمندانه نیروهای امنیتی ایران به پروژه"دولت در تبعید" پرداخت.



دانلود قسمت اول



دانلود قسمت دوم



دانلود قسمت سوم



دانلود قسمت چهارم


سخن عمار:

با دیدن این فیلم اشک شوق از دیدگانم جاری شد!! احساس غرور میکنم...

بیشتر از گذشته به ایرانی بودنم میبالم!! درود بر سربازان گمنام امام زمان(عج)

.................

ماییم و نوای بی نوایی

بسم الله اگر حریف مایی

..........


فتنه 88 به روایت ملک سلیمان


فتنه 88 به روایت ملک سلیمان

حتما دانلود کنید ...


لینک دانلود:


http://s1.picofile.com/file/6746627762/fetne_molkesoleyman_.mp4.html


سلامتی رهبر صلوات

تعارض راهبردی جریان داخلی و خارجی فتنه برای حضور در انتخابات

جریان داخلی فتنه و حامیان آن که با انگیزه حضور در انتخابات و جلوگیری از حذف سیاسی این جریان، برنامه‌ریزی گسترده‌ای کرده‌اند، در مقابل طراحی‌های جریان خارجی فتنه و ضد انقلاب دچار تعارض راهبردی شده است.
 



سخن عمار:

عدم دخالت این اتاق به حساب متفکر نباید موجب این امر بشود که عده ای خیال کنند این جریان از بین رفته!!ممکن است راه باطل سبز کمرنگ شده باشد اما مطمئن باشید دشمن در حال حاظر به تجدید قوا می اندیشد و سعی بر این دارد که وارد مسائل حاشیه ای نشده و در لحظه ای که احساس کند نگاه ها از سمتشان دور شده مجددا ضربه خود را وارد کنند!اما نه در لوای جنبش سبز بلکه فتنه ای سخت تر در راه است!!


در ادامه مطلب حتما بخوانید

ادامه مطلب ...

جریان های انحرافی در زمان امام هادی(ع) چه جریان هایی بودند؟


آشنایی با دوران امامت امام هادی(علیه السلام) در ویژه نامه خبرآنلاین

در دوران امام هادی (علیه‌السلام) بعضی از افراد و گروه‌های فرصت‌طلب با ادعاهای دروغین و نشر مطالب بی اساس سعی در ایجاد اختلاف میان مسلمانان و گمراه کردن آنان داشتند، این گروه‌ها به چند دسته تقسیم می‌شدند:


برای مشاهده این پست فوق العاده به ادامه مطلب رجوع کنید

ادامه مطلب ...

22 حدیث اخلاقی از امام هادی (ع)


امام هادی (ع) می فرمایند:


*شب زنده دارى ، خواب بعد از آن را لذیذ مى گرداند؛ و گرسنگى در خوشمزگى طعام مى افزاید یعنى هر چه انسان کمتر بخوابد بیشتر از خواب لذت مى برد و هر چه کم خوراک باشد مزّه غذا گواراتر خواهد بود.


*از کسى که نسبت به او کدورت و کینه دارى ، صمیّمیت و محبّت مجوى . همچنین از کسى که نسبت به او بدگمان هستى ، نصیحت و موعظه طلب نکن ، چون که دیدگاه و افکار دیگران نسبت به تو همانند قلب خودت نسبت به آن ها مى باشد.


*حسد موجب نابودى ارزش و ثواب حسنات مى گردد. تکبّر و خودخواهى جذب کننده دشمنى و عداوت افراد مى باشد. عُجب و خودبینى مانع تحصیل علم خواهد بود و در نتیجه شخص را در پَستى و نادانى نگه مى دارد. بخیل بودن بدترین اخلاق است ؛ و نیز طَمَع داشتن خصلتى ناپسند و زشت مى باشد.

*مسخره کردن و شوخى هاى - بى مورد - از بى خردى است و کار انسان هاى نادان مى باشد.
*دنیا همانند بازارى است که عدّه اى در آن براى آخرت سود مى برند و عدّه اى دیگر ضرر و خسارت متحمّل مى شوند.

* مردم در دنیا به وسیله ثروت و تجمّلات شهرت مى یابند ولى در آخرت به وسیله اعمال محاسبه و پاداش داده خواهند شد.

* یکى از اصحاب حضرت به نام ابن سِکیّت گوید: از امام هادى علیه السلام سؤ ال کردم : چرا قرآن با مرور زمان و زیاد خواندن و تکرار، کهنه و مندرس نمى شود؛ بلکه همیشه حالتى تازه و جدید در آن وجود دارد؟
امام علیه السلام فرمود: چون که خداوند متعال قرآن را براى زمان خاصّى و یا طایفه اى مخصوص قرار نداده است ؛ بلکه براى تمام دوران ها و تمامى اقشار مردم فرستاده است ، به همین جهت همیشه حالت جدید و تازه اى دارد و براى جوامع بشرى تا روز قیامت قابل عمل و اجراء مى باشد.


برای بهره بردن از بقیه احادیث به ادامه مطلب رجوع کنید

ادامه مطلب ...

واکنش شدید سیداحمدخاتمی به سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان به سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین، سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت یوم الله پانزده خرداد پیش از ظهر روز 15خرداد در مهدیه تهران برگزار شد تلویحا به سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی پاسخ داد.



در ادامه مطلب بخوانید

ادامه مطلب ...