پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

جوادی: جلیلی آمده تا به یاری خدا ارزش‌ها را احیا کند


زهره طبیب‌زاده عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در اولین همایش انتخاباتی بانوان حامی سعید جلیلی گفت: انقلاب اسلامی پدیده بزرگ قرن است و ما جلیلی را افتخار انقلاب و خط مقدم مبارزه با مستکبران عالم می دانیم و هر آنچه که در توان داشته باشیم برای وی حاضریم انجام بدهیم.

طبیب‌زاده با بیان اینکه نقش زنان در پدیدار شدن نظام جمهوری اسلامی ایران بی بدیل است ادامه داد: انتخابات خرداد 92 یکی از بزرگترین پدیده هایی خواهد بود و جلیلی هم یک از مهمترین چدیده استقامت و پایداری در دوران معاصر است.
وی به حضور کاندیدای مختلف در عرصه اشاره کرد و ادامه داد: در میان کاندیداهای حاضر در صحنه جلیلی تنها معرف گفتمان مقاومت و انقلاب اسلامی است.
طبیب‌زاده تأکید کرد: کاندیداهایی که صلاحیتشان تأیید شده است باید در چارچوب نظام حرکت کنند و وجهه تمایز جلیلی و کسانی که گفتمان مقاومت را مطرح می کنند با دیگران این است که باید حکومت در دست حاکمانی قرار بگیرد که دستشان پاک و آغشته به بیت‌المال نباشد.
عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: باید کاندیداهای حاضر در صحنه به صراحت اعلام کنند که با اقتصاد اسلامی و فرهنگ دینی چه نسبتی دارند؟ به صورت طبیعی همه درباره تثبیت نرخ ارز صحبت می‌کنند اما باید آنان بگویند که با چه شیوه‌ای می خواهند به این مسئله برسند؟(در ادامه مطلب بخوانید)


طبیب‌زاده تأکید کرد: گفتمان مقاومت و عدالت که درسال 84 مطرح شد و قطار انقلاب را به ریل اصلی خود بازگرداندن احتیاج به پرچمداری دارد که در حال حاضر جلیلی است.

وی با بیان اینکه جلیلی در عرصه سیاسی خارجی نشان داده است سازش ناپذیر است و ذره‌ای از حقوق ملت کوتاه نمی‌آید گفت: جلیلی ایستادگی خود را در ارتباط با فرهنگ مقاومت نشان داده است و به زیباترین شکل ممکن تعهدش را به دین نشان داده است و شاهد این مسئله این است که مذاکرات را رها می کند تا نمازش را اول وقت بخواند. جلیلی با بیان اینکه نباید تنها دغدعه کاندیداها افزایش بزرگراه ها باشد این مسائل هم در جای خود لازم است اما ما باید به کسی رأی بدهیم که الگوی فرهنگی اسلامی را در کل کشور پیاده کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مباحث فرهنگی شهر تهران در اولویت مسائل نظام قرار دارد ادامه داد: اگر فردی بخواهد الگوی فرهنگی را در کل کشور پیاده کند و پل ها و بزرگراه ها را ده ها برابر کند تازه به گرد سرمایه داری اقتصاد سوعد و انگلیس و فرانسه هم نمی رسد اصل برای ما اولویت مباحث فرهنگی و اقتصاد در چهارچوب مباحث اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: نماد مقاومت در مقابل ناتو فرهنگی برنامه ها و دیدگاه افرادی چون جلیلی است.

در ادامه این همایش فرشته روح افزا معاون طرح و برنامه شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت: اگر کسی خودش ولایت مدار نباشد چگونه می تواند در راستای منویات رهبری حرکت کند؟ به دقت نگاه کنید و ببیندی ه در میان کاندیداهای موجود چه کسی از همه ولایت مدارتر است.

*کاندیدای که انتخاب می‌کنیم باید پاسخگوی خون شهدا باشد

وی با بیان اینکه کاندیدایی که انتخاب می کنید باید پاسخگوی خون شهدا باشد ادامه داد: نباید کاندیداها فرهنگ را فدای اقتصاد کنند البته مسائل اقتصادی هم مهم است و وقتی دین به صورت صحیح اجرا می شود همه مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی هم حل خواهد شد.

در ادامه این همایش فاطمه جوادی رئیس سازمان محیط زیست در دولت نهم و استاد دانشگاه گفت: لازم است فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری را در جمع بانوان بازخوانی و مرور کنیم؛ مقام معظم رهبری فرمودند که مواضع ما در مورد زن باید طلبکارانه باشد، ما از نظام سلطه طلب داریم.

وی ادامه داد: گفتمان اسلامی در گفتمان اسلامی جایگاه زن بسیار والا است و با آنچیزی که نظام سلطه برای ما دیکته کرده بسیار متفاوت است.

وی گفت: جلیلی آمده تا به یاری خداوند ارزشها را احیا کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد