پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

کارمان به لا الله رسیده است!

سکانس اول:


 شرکت آلمانی آل اشپرت (uhlsport) محبت کرده اند و پیراهنی اختصاصی را برای تیم پرسپولیس طراحی کرده اند. من آدم فوتبالی ای نیستم ولی در طراحی دستی دارم..




در طرح اولیه این پیراهن 6 خط بر روی دوش راست و 6 خط بر روی دوش چپ بازیکنان بود؛ که می گفتند به نشان 6 تایی ها و از این حرف ها بوده! ولی با کمال تعجب دیروز در بازی با نفت تهران دیدم که در این طرح دستکاری ای شده و 6 خط به 7 خط و طرح خط ها به کلمه لا اله الا الله تغییر یافته.. اینکه نوشتن این لفظ مقدس بر روی لباس، مستلزم رعایت نکات و احتیاط فراوان است بحثی است قابل تامل.. ولی نکته قابل توجه این است که روی دوش چپ کلمه « لا اله ا »  و روی دوش راست کلمه « لا الله »  نوشته شده است.
همه می دانند که طراحان همیشه سعی می کنند با طرح خود، با بینندگان سخن بگویند و همیشه سعی میکنند در طرح های خود از نشانه ها و نمادها استفاده کنند.
بر اساس همین اصل قطعا یک چنین طراحی ای از نگاه طراحش بدون قصد نبوده... ولی چرا در تمام پروسه تولید این لباس هیچکدام از مسئولین محترم این ریزبینی را به خرج نداده اند جای بسی تاسف است.(در ادامه مطلب بخوانید)

ادامه مطلب ...

افتضاح روز عاشورای دوستانتان کمتر از فیلم موهن امریکایی نبود!!


اقدام بی شرمانه فیلمساز امریکایی در اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم صل الله علیه و آله وسلم علاوه بر منفورتر شدن هر چه بیشتر دولت امریکا، اسراییل و هم پیمانان آنها در سراسر جهان، منجر به آشکار شدن چهره نفاق برخی مدعیان دلسوزی اسلام نیز شده است که در آخرین مورد باید به نامه محمد خاتمی به دبیرکل سازمان کنفرانس اسلامی اشاره کرد.


خاتمی در حالی در  نامه سرگشاده اش به احسان اغلو، اهانت به مقدسات اسلام را محکوم کرده و با ابراز تاسف از این مساله خواستار برخورد با دولت امریکا شده است که عملکرد وی طی سالهای بعد از دوم خرداد 76 تا کنون نشان می دهد در بسیاری از برهه های مختلف تاریخی، هتاکی های گسترده ای به مقدسات اسلامی تحت حمایت وی و جریان متبوعش انجام شده است.

اوج گیری هجمه روزنامه های زنجیره ای در دوران ریاست جمهوری خاتمی به مقدسات دینی و ائمه معصومین علیه السلام و اهانت های مستقیم و غیر مستقیم روشنفکران اصلاح طلب به مبانی دینی هیچ گاه منجر نشد تا در آن روزها محمد خاتمی دست به قلم برده و با نامه ای خطاب به وزیر ارشاد خودش، خواستار رسیدگی قانونی به اهانت کنندگان به مقدسات شود؛ اهانت هایی که حشم هر مسلمان آزاده ای را بر می انگیخت اما خاتمی در برابر آنها تنها سکوت می کرد:(در ادامه مطلب بخوانید)

ادامه مطلب ...

حمایت رفسنجانی از دروغی که فتنه‌گران هم جرات تکرار آن را ندارند


هر چقدر برخی از سیاسیون تلاش می‌کنند تا عملکرد هاشمی در جریان فتنه 88 را کمرنگ کنند و آن را از خاطره افکار عمومی حذف کنند، خود رئیس مجمع تشخیص مصلحت با سخنرانی‌های پرتعداد خود همچنان بر مواضع حمایت‌آمیزش از براندازان و فتنه‌گران تاکید می‌کند و صراحتا از دروغ بزرگ تقلب دفاع می‌کند تا نشان دهد که هاشمی 91 همان هاشمی 88 است که در آخرین نماز جمعه‌ای که در تهران خواند، جماعت برانداز برایش سوت کشیدند و کف زدند. (در ادامه مطلب بخوانید)

ادامه مطلب ...

دمشون گرم...


امنیتی که امروز داری رو مدیون مردایی هستی که 8 سال خون دادند تا تویه جوون امروز راحت باشی. دوست من خون دادن می دونی یعنی چی؟ می تونی تصور بکنی که دست و پات از بدنت جدا بشه و تو به این فکر کنی که آیا هنوز هم میشه کم نیاورد.....

سخته!!!

دمشون گرم...

شکست مفتضحانه دشمنان در نبرد دیپلماتیک با ایران


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(پنجشنبه) در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان شرایط کشور را در مجموع، در حال پیشرفت مطلوب دانستند و با اشاره به برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در تهران به عنوان نمایش اقتدار، شکوه و عظمت نظام اسلامی، تأکید کردند: دشمنان ملت ایران، با حماقت خود، ‌این اجلاس را به یک جنگ دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران تبدیل کردند که نتیجه آن، شکست مفتضحانه آنها بود.(در ادامه مطلب حتما بخوانید)

ادامه مطلب ...

هفت ویژگی که اجلاس تهران را تاریخی کرد؟!


شانزدهمین اجلاس بین المللی کشورهای عضو جنبش عدم تعهد به پایان رسید و در اوج برهه ای که اتحادیه اروپا، امریکا، ‌اسراییل و پیاده نظام های داخلی آنها فریاد "انزوای ایران" را در رسانه های مختلف فریاد می زدند، جمهوری اسلامی توانست با برگزاری این اجلاس به بهترین نحو ممکن، در عمل نشان دهد قدرت فرامنطقه ای ایران تا چه حد در معادلات مهم بین المللی تاثیرگذار و مهم می باشد.اما ویژگی های خاص این اجلاس چه بود و چرا توانست در این برهه تاریخی از تحولات منطقه و جهان، به اصلی ترین خبر رسانه های جهان تبدیل شود؟ تفاوت عمده اجلاس تهران با 15 دوره گذشته غیر متعهدها چه بود و چه اتفاقی در تهران بوقوع پیوست که نتانیاهو بیش از 120 کشور شرکت کننده در این اجلاس را به باد اهانت گرفت؟(در ادامه مطلب حتما بخوانید)

ادامه مطلب ...