پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

آخرین وصیت علی (ع) چه بود؟


اصبغ بن نباته گوید: هنگامى که امیرمؤمنان علیه‏السلام ضربتى بر فرق مبارکش فرود آمد که به شهادتش انجامید مردم بر در دارالاماره جمع شدند و خواستار کشتن ابن ملجم - لعنة الله - بودند. امام حسن علیه‏السلام بیرون آمد و فرمود: اى مردم! پدرم به من وصیت کرده که کار قاتلش را تا هنگام وفات پدرم رها سازم. اگر پدرم از دنیا رفت تکلیف قاتل روشن است و اگر زنده ماند خودش در حق او تصمیم مى‏گیرد. پس بازگردید خدایتان رحمت کند.

مردم همه بازگشتند و من بازنگشتم. امام دوباره بیرون آمد و به من فرمود: اى اصبغ! آیا سخن مرا درباه پیام امیرمؤمنان نشنیدى؟ گفتم: چرا. ولى چون حال او را مشاهده کردم دوست داشتم به او بنگرم و حدیثى از او بشنوم، پس براى من اجازه بخواه خدایت رحمت کند. امام داخل شد و چیزى نگذشت که بیرون آمد و به من فرمود: داخل شو. من داخل شدم دیدم امیرمؤمنان علیه‏السلام دستمال زردى به سر بسته که زردى چهره‏اش بر زردى دستمال غلبه داشت و از شدت درد و کثرت سم پاهاى خود را یکى پس از دیگرى بلند مى‏کرد و زمین مى‏نهاد. آن گاه به من فرمود: اى اصبغ آیا پیام مرا از حسن نشنیدى؟ گفتم: چرا، اى امیرمؤمنان، ولى شما را در حالى دیدم که دوست داشتم به شما بنگرم و حدیثى از شما بشنوم. فرمود: بنشین که دیگر نپندارم که از این روز به بعد از من حدیثى بشنوى.

بدان این اصبغ، که من به عیادت رسول خدا صلى الله علیه و آله و سلم رفتم همانگونه که تو اکنون آمده‏اى، به من فرمود: اى اباالحسن، برو مردم را جمع کن و بالاى منبر برو و یک پله پایین‏تر از جاى من بایست و به مردم بگو: «هش دارید،هر که پدر و مادرش را ناخشنود کند لعنت‏خدا بر او باد. هش دارید، هر که از صاحبان خود بگریزد لعنت‏خدا بر او باد. هش دارید هر که مزد اجیر خود را ندهد لعنت‏خدا بر او باد.»

اى اصبغ، من به فرمان حبیبم رسول الله صلى الله علیه و آله و سلم عمل کردم، مردى از آخر مسجد برخاست و گفت: اى اباالحسن، سه جمله گفتى، آن را براى ما شرح بده. من پاسخى ندادم تا به نزد رسول خدا صلى الله علیه و آله و سلم رفتم و سخن آن مرد را بازگو کردم.

اصبغ گفت: در اینجا امیرمؤمنان علیه‏السلام دست مرا گرفت و فرمود: اى اصبغ، دست‏خود را بگشا. دستم را گشودم. حضرت یکى از انگشتان دستم را گرفت و فرمود: اى اصبغ، رسول خدا صلى الله علیه و آله و سلم نیز همین گونه یکى از انگشتان دست مرا گرفت، سپس فرمود: هان، اى اباالحسن، من و تو پدران این امتیم هر که ما را ناخشنود کند لعنت‏خدا بر او باد. هان که من و تو مولاى این امتیم هر که از اجرت ما بکاهد و مزد ما را ندهد لعنت‏خدا بر او باد. آن گاه خود آمین گفت و من هم آمین گفتم.

اصبغ گوید: سپس امام بیهوش شد،باز به هوش آمد و فرمود: اى اصبغ آیا هنوز نشسته‏اى؟ گفتم: آرى مولاى من. فرمود: آیا حدیث دیگرى بر تو بیفزایم؟

گفتم: آرى خدایت از مزیدات خیر بیفزاید. فرمود: اى اصبغ! رسول خدا صلى الله علیه و آله و سلم در یکى از کوچه‏هاى مدینه مرا اندوهناک دید و آثار اندوه در چهره‏ام نمایان بود. فرمود: اى اباالحسن! تو را اندوهناک مى‏بینم؟ آیا تو را حدیثى نگویم که پس از آن هرگز اندوهناک نشوى؟ گفتم: آرى، فرمود: چون روز قیامت‏شود خداوند منبرى بر پا دارد برتر از منابر پیامبران و شهیدان، سپس خداوند مرا امر کند که بر آن بالا روم، آن گاه تو را امر کند که تا یک پله پایین‏تر ازمن بالا روى، سپس دو فرشته را امر کند که یک پله پایین‏تر از تو بنشیند و چون بر منبر جاى گیریم احدى از گذشتگان و آیندگان نماند جز آنکه حاضر شود. آن گاه فرشته‏اى که یک پله پایین‏تر از تو نشسته ندا کند: اى گروه مردم; بدانید: هر که مرا مى‏شناسد که مى‏شناسد و هر که مرا نمى‏شناسد خود را به او معرفى مى‏کنم، من «رضوان‏» دربان بهشتم، بدانید که خداوند به من و کرم و فضل و جلال خود مرا فرموده که کلیدهاى بهشت را به محمد بسپارم و محمد مرا فرموده که آنها را به على بن ابى‏طالب بسپارم، پس گواه باشید که آنها را بدو سپرده‏ام.

سپس فرشته دیگر که یک پله پایین‏تر از فرشته اولى نشسته بر مى‏خیزد و به گونه‏اى که همه اهل محشر بشنوند ندا کند: اى گروه مردم، هر که مرا مى‏شناسد که مى‏شناسد و هر که مرا نمى‏شناسد خود را به او معرفى مى‏کنم، من «مالک‏» دربان دوزخم، بدانید که خداوند به من و فضل و کرم و جلال خود مرا امر فرموده که کلیدهاى دوزخ را به محمد بسپارم و محمد مرا امر فرموده که آنها را به على بن ابى‏طالب بسپارم، پس گواه باشید که آنها را بدو سپردم. پس من کلیدهاى بهشت و دوزخ را مى‏گیرم. آن گاه رسول خدا صلى الله علیه و آله و سلم به من فرمود: اى على، تو به دامان من مى‏آویزى و خاندانت‏به دامان تو و شیعیانت‏به دامان خاندان تو مى‏آویزند. من (از شادى) دست زدم و گفتم: اى رسول خدا، همه به بهشت مى‏رویم؟ فرمود: آرى به پروردگار کعبه سوگند.

اصبغ گوید: من جز این دو حدیث از مولایم نشنیدم که حضرتش چشم از جهان پوشید درود خدا بر او باد.

جهاد اقتصادی، تحریم ها را بی‌اثر خواهد کرد + تصاویر

دشمن با سلاح ناکارآمد تحریم، درصدد زمین زدن ملت ایران و نظام اسلامی است، اما.../ پیام نشست امروز، لزوم توجه بیشتر و جدی‌تر مسئولان و فعالان بخش‌های اقتصادی و آحاد مردم به اقتصاد است/ بیان پیشرفت‌ها به معنای نادیده گرفتن نقاط ضعف و کمبودها نیست.../ یکی از شگردهای جنگ روانی دشمنان در شرایط کنونی، ناامید کردن مردم به ویژه نسل جوان و فعال کشور است/ دولت نسبت به بروز و نفوذ کوچکترین فساد اقتصادی در دستگاه‌های دولتی به شدت حساس باشد و با آن بی‌رحمانه و بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد کند.



در ادامه مطلب حتما بخوانید

ادامه مطلب ...

احمدی نژاد ، چگونه احمدی نژاد شد ؟

احمدی نژاد ، چگونه احمدی نژاد شد ؟
یادمان نرفته ، انگار همین دیروز بود که تا پاسی از شب ، خسته و کوفته ، در حالی که دیگر صدایی از گلویمان در نمی آمد در خیابان ها راه افتاده و به حمایت از احمدی نژاد ، فریاد می زدیم : "احمدی ، جونمه ، رییس جمهورمه " ، " جومونگ ایران زمین ، احمدی نازنین " .... و دیگر شعارهای سلیقه ای از این دست . روزهای منتهی به انتخابات دهم ریاست جمهوری را می گویم. اینها همه برای آن بود که قبلا یک بار از سوراخ ماری که جریان به اصطلاح اصلاح طلبی می نامیدند گزیده شده بودیم و دیگر نمی خواستیم آن دوران تلخ و سیاه تکرار شود ، لذا این گونه به میدان آمده بودیم و انصافا ملت از هیچ چیزی هم کم نگذاشت .
راستی یادم رفت ، سرنوشت آن دختر جوان دانشجویی که تنگ غروبی در بلوار کشاورز در بین خواهران و در جمع مردم به نفع احمدی نژاد شعار می داد و ناگهان توسط طرفداران آن رقیب کینه توز ، به صورتش اسید پاشیدند ، چه شد ؟؟ اسید ، پهنای صورت و چشمان او را سوزانده بود! .... و از این مصایب و سختی ها که در آن دوران و پس از آن و در زمان فتنه که کم نبود .
در آن ایام ، مردم با درک موقعیت حساس ، به صحنه آمده و از دل و جان می خواستند که بار دیگر ، امانت خدمتگزاری به اسلام ، انقلاب و کشور را به دست فرزند خویش بسپارند .هم او که در دوره قبل ، ایمان ، ولایتمداری ، انقلابیگری ، دفاع جانانه از آرمان های انقلاب و ساده زیستیش را آزموده بودند . و هم او که بر این باور بوده و هست که این انقلاب مبتنی بر اراده الهی شکل گرفته و خون های مطهر شهیدان ، این شجره طیبه را آبیاری نموده و هر گامی در راستای این مسیر نورانی برداشته شود، خیر و سعادت دنیوی و اخروی را نصیب انسان می سازد .
ملت ، این بار نیز احمدی نژاد را می خواست با همان ویژگی هایش . زیرا که از ابتدای انقلاب ، همواره مردم ایران ، نشان داده اند که به دنبال فرد یا جریانی هستند که در راه اسلام و خط نایب امام زمان خویش باشد . آنها این بار نیز احمدی نژاد را برگزیدند ، چون :
احمدی نژاد را فردی مومن ، پرکار ، مصمم و با اعتماد به نفس و البته مستقل در اقدام و تصمیم گیری ها دانسته و می دانند .
احمدی نژاد هماهنگ با موازین و جهت گیری های نظام اسلامی گام برداشته و انقلابیگری ، ولایتمداری ، مکتبگرایی ، عدالت خواهی و خدمتگزاری را سرلوحه شعارهای خویش قرار داده و همواره بر گفتمان انقلاب اسلامی و آرمان های ملت مسلمان ایران تاکید داشته و دارد .
و از همه مهم تر ، احمدی نژاد همواره مورد تایید و حمایت رهبری بوده که قطعا بدون پشتیبانی های ایشان ، کشور به این حد از پیشرفت و سربلندی نمی رسید و او نیز همواره مستهظر به این حمایت ها بوده و نیل به موفقیت های حاصله را تایید و پشتیبانی های رهبری عزیز دانسته و می داند .
مخلص کلام آن که ، ملت ، احمدی نژاد را بدون شناخت برنگزیده و آسان به اینجا نرسانده اند ، بلکه آنان او را با هزاران خون دل ، امید و آرزو و نذر و دعا بر کرسی خدمت نشانده و تنها و تنها از وی کار برای اسلام ، خدمت به کشور ، پیروی از میراث گرانبهای امام و شهیدان ، تبعیت از مقام عظمای ولایت و حرکت به سوی آرمان های بلند انقلاب را می خواهند ، همان طور که تا کنون چنین بوده و چنین نیز خواهد بود .



سخن عمار:

دلمان برای احمدی نژاد سوم تیر تنگ شده است!

دلمان برای فدایی رهبر سوم تیر تنگ شده است!

دلمان برای محمود احمدی نژاد تنگ شده است...!!

شهدا شرمنده ایم

با عرض شرمندگی به دلیل اینکه عکس شهدا را در کنار انچه لایق انان نیست مشاهده میکنید.اما متاسفانه این یک حقیقته....



...بعد از شهدا ما چه کردیم...

...شهدا شرمنده ایم...


منبع: وبلاگ همسفر شهدا (http://hamsafar-shohada.blogfa.com)

لندن در نا ارامی

در دومین شب بروز خشونت و ناآرامی در خیابان‌های لندن، پلیس این شهر بیش از ۱۰۰ نفر را دستگیر کرد.


به گزارش بی بی سی در دومین شب بروز خشونت و ناآرامی در خیابان‌های لندن، پلیس این شهر اعلام کرده که تا کنون بیش از ۱۰۰ نفر را دستگیر کرده است. حدود ۳۵ مامور پلیس نیز در جریان این ناآرامی‌ها مجروح شده‌اند.

بی نظمی و اختلالی که شب شنبه در تاتنهام روی داد، شب گذشته به نواحی انفیلد، والتم‌ستو، والتم‌فارست در شمال و بریکستون در جنوب لندن کشیده شد.

پیشتر در شب شنبه ۶ اوت (۱۵ مرداد)، عده‌ای در خیابان‌های ناحیه تاتنهام در شمال لندن، با ماموران پلیس درگیر شدند و خودروهای آنها آتش زدند. چندین مغازه هم در جریان این نا آرامی ها غارت شدند.

ترزا می، وزیر کشور بریتانیا، تعطیلات خود را نیمه کاره گذاشته تا برای بررسی آنچه که در دو شب گذشته در لندن رخ داده است، به این کشور بازگردد.

در حدود ۳۵ مامور پلیس در جریان ناآرامی های این دو شب مجروح شده‌اند.

دیشب ۳ مامور پلیس که سعی داشتند فردی را در والتم‌فارست دستگیر کنند، به دلیل ضربه ای که به خودرو آنها وارد شد، مجروح شدند.

در منطقه انفیلد در شمال لندن هم، بین ماموران پلیس و مردم درگیری هایی روی داد، ویترین مغازه ها خرد شد و اجناس داخل آنها غارت شد.

'آموزش افراد جدید'

ناآرامی‌های شنبه شب در منطقه تاتنهام در شمال لندن به آتش سوزی ساختمان‌ها منجر شد

بر اساس گزارش‌ها، گروهی متشکل از حدود ۲۰۰ جوان، در ناحیه بریکستون در جنوب لندن، به ماموران پلیس حمله ‌کردند و پس از شکستن شیشه‌های مغازه‌ها، اجناس آنها را تاراج ‌کردند.
ادرین هنستاک، فرمانده پلیس لندن می گوید: "این‌ها کسانی نیستند که به نمایندگی از جامعه و یا با رضایت مردم دست به این اقدامات بزنند. اینها افرادی هستند که به جامعه، کسب و کارها، ساختمان های عمومی و خانه‌های مردم حمله می کنند؛ کار آنها صریحا خلاف قانون است و موجب ناراحتی شدید مردم می‌شود."

خشونت‌های شب شنبه در تاتنهام، یکی از فقیرترین نواحی لندن، در اعتراض به کشته شدن مرد جوانی آغاز شد که در حین عملیات دستگیری به ضرب گلوله پلیس از پا درآمد. تحقیقات در مورد این واقعه ادامه دارد.

فرمانده پلیس لندن در مورد تاثیر این وقایع بر روی وجهه لندن، یک سال قبل از آغاز بازی های المپیک، گفت: "برای وجهه لندن بسیار بد است، اصلا صورت خوشی ندارد."

آقای هنستاک اضافه کرد: "کاری که ما باید در طی چند ماه آینده بکنیم تاکید روی این واقعیت مهم است که لندن یکی از امن‌ترین و بهترین شهرهای جهان است."



سخن عمار:

این است سرنوشت کسانی که علیه ما مکر و حیله کردند و چه زیباست کلام حق:

و مکرو مکرالله و الله خیر الماکرین

با خرید هریک از بسته های nestle خون مسلمانان فلسطینی را بنوشید

اگرچه دلایل متعددی درباره صهیونیستی بودن شرکت نستله و حرام بودن خرید و مصرف محصولات آن به فتوای همه مراجع حکایت دارد، اما تعلل دولت در برخورد با واردات و تولیدات این شرکت، خریداران داخلی را به تردید واداشته است.



برای روشن شدن حکم شرعی و اثبات حرام بودن به ادامه مطلب رجوع کنید



سخن عمار:

امام خمینی(س): "مسلمین باید از استعمال کالاهای اسرائیلی خودداری کنند و رابطه با اسرائیل و عمّال آن، چه رابطه ی تجاری، چه رابطه ی سیاسی حرام و مخالفت با اسلام است." ادامه مطلب ...

میل به رفتارهای قبیله‌ای در میدان سیاست از نقاط ضعف ماست

اولین نقطه‌ مثبت و قوت نظام اینکه نظام ثابت کرده که توانایی غلبه بر تهدیدها را دارد/ پیشرفت در شرایط تحریم یکی از نقاط مهم قوت کشور این است/ از نقاط ضعف اینکه یک جاهایی طبق وظیفه عمل نکردیم؛ یک جاهایی مراقبت‌هایی که باید انجام بدهیم، انجام ندادیم؛ یک جاهایی دلبستگیهای خودمان را زیر پا نگذاشتیم؛ به چیزهایی که باید از آن پرهیز کرد و بر حذر بود، سرگرم شدیم/مسئله تورم، فرهنگ کار، ساعات مفید کار و... حل‌نشده؛ باید فرهنگ کار در کشور جوری باشد که مردم کار را عبادت بدانند.



در ادامه مطلب حتما بخوانید

ادامه مطلب ...

مسابقه بی حجابی در سیمای جمهوری اسلامی

چند ماهی است شبکه «آی فیلم» با پخش سریال های قدیمی سیما و زنده کردن خاطراتی نه چندان دور مهمان خانه های ایرانیانی قرار گرفته است که از گیرنده دیجیتال استفاده می کنند. از محتویات شبکه و برنامه ها و تبلیغاتی که به زبان عربی پخش می گردد؛ اینگونه استنباط می شود این شبکه برای کشورهای عرب زبان نیز پخش می شود و به بیان دیگر مدیران سیما در نظر دارند از طریق «ای فیلم» فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی را ترویج دهند و کشورهای عرب زبان منطقه را با ایران و ایرانی و رسم و رسومات ایران آشنا کند .



در ادامه مطلب بخوانید

ادامه مطلب ...

آقای همیشه مخالف

پیرو مخالفت های اخیر جناب مطهری و قدر دانی از این همه روحیه دادن به ضد انقلاب،اینبار هم میثم محمد حسنی عزیز به زیبایی هرچه تمام تر، از خجالت ایشان در امد!



بخت امسال چه با من یار است

عطش ات را عطش ام غمخوار است

به فدای لب عطشان حسین

اولین ذکر پس از افطار است

از کشف‌حجاب در ایران تا نمازجماعت در کانادا +عکس

اولین روز هفته انتشار تصاویر آب بازی دختران و پسران در پارک آب و آتش تهران جدای از مناقشات سیاسی که بین رسانه های حامی دولت و شهردار تهران ایجاد کرد باعث تاثر در بین مردم شد .
واکنش های متفاوت به برنامه جنگ تفنگ آبپاش در تهران به خوبی نشان داد که مردم با اینگونه هنجار شکنی ها و هتک حرمت ها همراه نیستند .
به گزارش سرویس فرهنگی صراط نیوز ، برخی از جوانان حامی اینگونه برنامه های خارج از عرف نیز آب بازی دختر و پسر را (به آن شکلی که در تصاویر نشان داده شد) نوعی شادی و خوش گذرانی عادی! تلقی کرده و منتقدین را به تندرو بودن متهم کردند .
اینک انتشار تصاویر حضور یک خانواده مسلمان کانادایی در جنگل ، صرف ناهار و اقامه نماز جماعت تفاوت دیدگاه را در نوع خوش گذرانی جوانان مسلمان ایرانی و کانادایی به خوبی نمایان می کند .
به راستی نقش مسئولین فرهنگ ساز و نهادهای فرهنگی در این تفاوت عمده نگاهها به شادمانی و هنجارشکنی چقدر است ؟






خانواده مسلمان کانادایی در جنگل


مراسم جنگ تفنگ آبپاش در پارک آب و آتش - ایران - تهران


سخن عمار:

وقتی چنین هنجار شکنی در یکی از معروفترین پارک های تهران رخ میدهد باید به حال مسئولین شهرداری تهران افسوس خورد.کار مملکت اسلامی به جایی رسیده که عده ای هنجار شکن با هماهنگی از پیش تایین شده در فضای فیس بوک به چنین حرکت زننده ای دست میزنند بدون انکه حتی با تذکر مسئولین زیربط مواجه شوند.


وای بر این همه  تغافل و تجاهل


رضا گلپور: لعنت خداوند بر ملاحده ی فراماسونر بیش باد

"عماریون"- ازسلسله پژوهشهای تاریخی رضا گلپور (قسمت اوّل)
پیش در آمد: ساواک از قبل انقلاب موسوی و رهنورد و عده ای دیگر را در آب نمک خوابانده بود...  خانم زهره کاظمی از نور چشمی های لیلی امیر ارجمند در دربار ستمشاه بود... اردشیر امیر ارجمندی مسئول حقوقی ستاد موسوی در سال 88 بود که به اروپا نزد برادرش منصور امیرارجمندی  گریخت...مرضیه مرتاضی لنگرودی همسر حبیب اله پیمان، به همراه زهرا حاتمی همسر تقی امانپور؛ می توانند در رمزگشایی از خاطرات سورپریز پارتی های زهره کاظمی راه گشا باشند.... در ادامه مطلب حتما بخوانید!!


سخن عمار:

رضا گلپور یک تئوریسین روشنفکر این بار هم پرده از حقایق بر میدارد.با مطالعه ی این سند مهم میتوان به تمامیت جریانات  تحت الحمایه میرحسین و زهرا رهنورد پی برد.

با توجه به تلاش های ضد انقلاب مبنی بر کمرنک کردن وقایای سال 88 و بزرگ نشان دادن اختلافات داخلی،این وظیفه ماست که بصیرت خود را پر و بال دهیم و نگذاریم خاطرات تلخ فتنه 88 از یاد برود.برای روشن تر شدن مسئله به ادامه مطلب رجوع کنید

ادامه مطلب ...

چه عاقبتی در انتظار آیت الله دیروز است؟


"عماریون"- اذا فسد العالم فسد العالَم؛ کسی چه می داند که عاقبت این آیت الله دیروز به کجا خواهد انجامید؟ او که از دادن فتاوای شاذ و مخالف نص صریح آیات قرآن شروع کرده و هم اکنون به پیر مراد دشمنان نظام اسلامی بدل گشته است.

چه بد بخت است کسی که آخرت خود را به دنیای دیگران می فروشد و خسر الدنیا و الآخره می شود؛شخصی که در سخنان اخیرش جوانان را به اقدام علیه ظلم فرا می خواند و آنان را به تحرک علیه نظام اسلامی تهییج می کند همچنین موسوی و کروبی را اشخاصی باتقوا و مدیر و مدبّر می خواند که امروز به ناحق گرفتار شده اند!.

روزی حضرت حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور نقل می فرمودند که من قضیه ای را در مورد آقای صانعی برای شما تعریف می کنم تا شما تغییر 180 درجه ای ایشان را متوجه شوید.

ایشان فرمودند شما را می برم به زمانی که آقای صانعی از ملازمان امام و از اشخاص مطرح نظام بودند ایشان که با عده ای از پاسداران در مسیر جاده به سوی شهرشان در حرکت بودند زمانی که وقت نماز می شود دستور می فرمایند که در اولین مسجد توقف کنند؛

اما زمانی که به مسجد می رسند درب مسجد را بسته می یابند،در هر صورت خادم را پیدا می کنند و با همان چند پاسدار داخل مسجد می شوند و مشغول نماز جماعت می شوند،بعد از اتمام نماز ایشان شروع می کنند به بلند بلند تکبیر گفتن و خدایا خدایا گفتن و سر دادن شعار های انقلابی که این موجب خنده همان چند پاسدار اطراف ایشان می شود آنها می پرسند که آقا مسجد که خالی است! پس شما چرا بلند بلند بعد از نماز شعار می دهید!؟ که ایشان می گوید: اینها از شعاعرند و تعظیم شعاعر واجب است ولو اینکه مسجد خالی باشد!

آقای ذوالنور در ادامه فرمودند: این را داشته باشید حالا می آییم به مسجد خود ایشان در همین سالهای اخیر و بعد از نماز جماعت که زمانی که یک عده می خواهند خدایا خدایا و شعار های انقلابی بدهند ایشان یعنی آقای صانعی بر می گردند و به آنها می گوید: فضای مسجد را سیاسی نکنید!! یعنی این چیز ها را در مسجد نخوانید مسجد جای این حرفها نیست!!.

واقعا علت چیست که افراد اینقدر تغییر می کنند و این شخص به جایی می رسد که امروز دیگر عملا در مقابل نظام اسلامی ایستاده و سخن می گوید و سایت های ضد انقلاب او را فقیه حامی جنبش سبزمی خوانند که اگر او فقیه بود علما او را به علت فتاوای باطل و از سر هوا و هوسش او را طرد نمی کردند.والعاقبة للمتقین


ضیافة الله

1-از برتریهایی که ماه رمضان بر ماههای دیگر دارد این است که در آن قرآن کتاب جاویدان الهی همراه با دلایل روشنش بر بشریت نازل شده است.
2-در آن شیطانها زندانی می شوند ودرهای آتش بسته ودرهای بهشت باز می گردد، همانطور که پیامبر -صلى الله علیه وسلم- می فرمایند: «إذا جاء رمضان فتحت أبواب الجنة، وغلفت أبواب النیران، وصفدت الشیاطین».
3-شب قدردر این ماه است وآن نیز از هزار ماه بهتر است. کسی که از آن محروم گردد تو گویی که از همه ماه مبارک محروم مانده است.


4-روزه دار در این ماه با روزه اش غفران وآمرزش الهی را بدست می آورد همانطور که پیامبر -صلى الله علیه وسلم- می فرمایند: «من صام رمضان إیماناً واحتساباً غفرله ما تقدم من ذنبه». ترجمه: کسی که رمضان را با ایمان خالص روزه گرفت واجر وپاداشش را فقط از خداوند خواست، خداوند از گناهان پیشین او در می گذرد.
5-با زنده داشتن شبها در طاعت وعبادت پروردگارش به آمرزش ومغفرت او دست می یابد، همانطور که رسول الله -صلى الله علیه وسلم- می فرمایند: «کسی که شب رمضانش را با ایمان خالص بر پا داشت وطلب اجر وپاداشش را فقط از خداوند خواست گناهان پیشینش بخشیده می شوند». وهمچنین در آخر شبهای رمضان گناهان روزه دار بخشیده می شود.
6-رسول الله -صلى الله علیه وسلم- خبر دادند که خداوند متعال آزاد ورها می کند بندگان گنه کارش را از آتش در تمام شبهای ماه مبارک رمضان.
7-برای روزه دار هنگام افطارش دعایی ست که رد نمی شود.
8-فرشتگان برای روزه دار تا وقتی که افطار می کنداستغفار می کنند.
9-هر روز بهشتش را زینت می دهد ومی فرمایند: «رنج وسختیها وچیزهای آزار دهنده دور می شوند از بندگان صالح من وبزودی بسوی من می آیند».
10-پیامبر -صلى الله علیه وسلم- می فرمایند: «عمره در رمضان مساوی با ثواب حج است».
11-بوی دهن روزه دار در نزد خداوند متعال خوشبوتر است از بوی مسک.
12-خداوند جهنمیان را در تمام شبهای رمضان از آتش جهنم می رهاند.
13-شیاطین زندانی می شوند.
14-در ماه مبارک رمضان درهای بهشت باز می شوند ودرهای آتش دردناک دوزخ بسته می شوند.


سخن عمار:

در این روز های پرفضیلت اگر در مناجات هایمان دلمان شکست از ملتمسین دعا فراموش نکنیم.

در اوج معنویت و عشق بازی با معبود یکتا کمی هم به جای خالی اربابمان باندیشیم و از خداوند متعال درخواست فرج کنیم!


التماس دعا

اللهم عجّل لولیک الفرج

می‌گفت در آینده مبارزه با موسوی از مبارزه با شاه سخت‌تر است

هادی جعفری از نزدیکان شهید آیت بسیار خوش‌کلام است. او که از اعضای حزب زحمت‌کشان بوده، در این گفت‌وگو به زوایای ناگفته زندگی سیاسی شهید دکتر حسن آیت می‌پردازد.

شما از چه مقطعی و چگونه با شهید دکتر آیت آشنا شدید و چه ویژگی‌هایی را در وجود ایشان دیدید؟

در پاسخ به شما باید بگویم زمانی که آقای سید اسماعیل طباطبایی مأموریت پیدا کردند که شاخه حزب زحمتکشان ورامین را تشکیل بدهند...

چه سالی؟

سال 1329. ما عضو سازمان جوانان حزب زحمتکشان شدیم. برای آقای طباطبایی نوعی پرونده‌سازی کرده بودند و بنده هم با ایشان هم‌پرونده بودم.

اجمالاً چه اتفاقی برای ایشان افتاد؟

انتخابات هیأت مدیره شرکت برق بود و تقلب آشکاری در این انتخابات شد. ایشان در اواخر شمارش آرا متوجه این تقلب شد و در نتیجه از سوی طرفین، درگیری پیش آمد. ایشان به عنوان اعتراض همراه 15 نفر به پاسگاه ژاندارمری رفتند و با آن وضعی که با مالکین داشتند، تقریباً همانجا در دام افتادند؛ یعنی آنها صحنه و صورت قتلی را ترتیب دادند که مالکین از شهرری تا گرمسار، کمیته مالکین تشکیل داده بودند و در ضعف عجیبی بودند، مخصوصاً حزب توده هم در آنجا از بین رفته بود. و ...


در ادامه مطلب بخوانید

ادامه مطلب ...

نزدیک‌ترین نماینده به شریف ملک‌زاده + سند

گروه استان‌ها- فارس: احمدرضا دستغیب نزدیک ترین نماینده مجلس به شریف ملک زاده، پس از بازداشت دبیرکل سابق شورای عالی ایرانیان می کوشد تا چهره دیگری را از خود به نمایش گذارد.

به گزارش رجانیوز، احمدرضا دستغیب که فرزند یکی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری است، در دوران دانشجویی‌اش در دانشگاه آزاد اصفهان و شیراز نماینده عبدالله جاسبی در این دانشگاه ها بود و هم‌زمان شریف ملک زاده نیز ریاست مرکز اطلاع رسانی دانشگاه آزاد را بر عهده داشت. او در ابتدای مجلس هشتم و همزمان با معاونت گردشگری ملک زاده، ریاست کمیته گردشگری کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم را بر عهده داشت.


در ادامه مطلب حتما بخوانید

ادامه مطلب ...

فیلم دلخراش ترور شهید رضایی نژاد


داریوش رضایی‌نژاد به همراه همسر و فرزند خود در مقابل در خانه‌اش در خیابان بنی‌هاشم خیابان خادم رضائیان هدف سوء قصد دو موتور سوار قرار گرفت و جان باخت.


برای مشاهده فیلم ترور شهید داریوش رضایی نژاد یکی از نخبگان علمی کشور که در شرق تهران ترور شد روی لینک زیر کلیک کنید.


دانلود