پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پروژه عبور از موسوی کلید خورد


نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی موجب شده تا برخی جریان‌های سیاسی که در فتنه ۸۸ نقش محوری داشته و بر همین مبنا از صحنه سیاسی کشور حذف شده‌اند، اکنون به دنبال بازیابی هویت تشکیلاتی خود با بیان اظهارات نادمانه و حتی عبور از عناصر کلیدی فتنه باشند. 


در ادامه مطلب حتما بخوانید

ادامه مطلب ...

امام فرمودند برای اخلاق حوزه بروید سراغ بهجت

 


آیت الله مصباح یزدی را اگر نزدیک‌ترین یار آیت الله بهجت ندانیم، از جمع نزدیکترین‌ یاران او نمی‌توانیم قلم بزنیم. به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد ارتحال آن عارف واصل، روزنامه کیهان، گفت وگویی را با آیت الله محمدتقی مصباح یزدی درباره مقام و منزلت آن عارف واصل و خاطراتشان از دوران تلمذ در محضر ایشان، منتشر کرده است. 
در ادامه مطلب حتما بخوانید
 

ادامه مطلب ...

نوای دل

نفرین حق به هرکسی که منکر نبوته

نفرین پیغمبر به اون که منکر امامته 

نفرین حیدر بر کسی که دشمن ولایته 

ما با ولایت زنده هستیم 

.................... 

پرچم ایران سرفراز تا که دست رهبره 

این حاصل خون امام و شهداست یادت نره 

دست خود حضرت مهدی(عج) بر سر این کشوره 

منتظر فرج نشستیم  

..................... 

 

هرچی جلوتر میریم دو چیز بیشتر خودشو نشون میده.... 

غفلت از رهبری و حمایت از رهبری! 

شاید عجیب به نظر برسه اما این یک واقعیته! 

دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ولایتی ایران تمام تلاش خودشون رو میکنن تا شاهد ایران بدون رهبری باشند و هرچی زمان بیشتر به جلو میره غفلت از رهبری بیشتر نمود پیدا میکنه! 

اما جریان تنها اینطور پیش نمیره!! 

عده ای از جوانان باغیرت این مرز و بوم با اون دلهای پاکشون تمام و کمال به ندای ماهشون لبیک میگن و هرچی به جلو میریم این بصیرت عمومی بیشتر احساس میشه... 

حالا وظیفه ما جوانان ایران اسلامی سنگین تر از گذشته است!ما ندای فدای رهبری سر میدیم اما بعضی وقتها ناخواسته قدم در راه دشمن میذاریم... 

امروز من میخوام یک شعار واحد داشته باشیم: 

 

فقط راه ولایت فقیه 

نه یک قدم عقبتر 

نه یک قدم جلوتر

ما «سید» را گم کرده‌ایم! + تصاویر

 «سید» چند سالی است در دل‌های ما گم شده است و تنها تصاویری از او به یادگار مانده که گاهی نگاهی و حسرتی و شاید قطره اشکی بر پهنای صورت و شاید هم.../ عده‌ای هنوز چشم به آسمان دارند و نمی‌توانند بی‌خیالش شوند و هر از چند گاهی سراغش را از غروب می‌گیرند! خودشان می‌گویند گاه در سرخی آفتاب او را دیده‌اند، ولی خیلی زود رفته است!
ادامه مطلب ...

اگر ولایت فقیه را قبول دارید، چرا ... ؟

آیت‌الله مصباح یزدی خطاب به افرادی که در سخن خود را مطیع ولایت فقیه می‌دانند، ولی رفتارشان برخلاف ادعایشان است، اظهار داشت: اگر ولایت فقیه را قبول دارید، چرا امر و نهی آن را نمی‌پذیرید؟

به گزارش ایسنا، رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، شب گذشته در درس اخلاق خود که در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد، اظهار داشت: عده‌ای برای رسوا نشدن، خود را پیرو خط امام(ره) و ولایت فقیه معرفی می‌کنند، ولی رفتارشان نشان می‌دهد که دروغ می‌گویند.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تعدادی خود را پیرو خط امام معرفی می‌کردند و ولایت فقیه را پذیرفته بودند، ولی بعد‌ها گفتار و رفتارشان نشان داد که دروغ می‌گفتند.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با تأکید بر اینکه نباید فریب حرف‌های زیبا و سوگند‌های دروغ منافقان را خورد، اظهار داشت: این‌ها اگر راست می‌گویند باید در عمل نشان دهند. اگر پیرو امام هستند، باید ببینند که امروز نایب او چه می‌گوید؛ اگر دروغ نمی‌گویند، چرا رفتارشان با سخنان امام(ره) فرق دارد؟!

مصباح یزدی با بیان اینکه انسان در مسائل دینی نباید کوتاه بیاید، اظهار داشت: امروز مردم باتوجه به تجربیاتی که تاریخ پس از انقلاب به آنان آموخته است،‌ به سادگی فریب قسم‌های افرادی که خود را به دروغ پیرو ولایت فقیه معرفی می‌کنند، نمی‌خورند، ولی باز هم افرادی ساده دل در گوشه و کنار فریب این افراد را می‌خورند.



وی تأکید کرد: نباید به هر کسی هم که این ادعا را نمود، گفت که دروغ می‌گوید؛ بلکه باید دید عمل او چه می‌گوید. البته نباید نسبت به افرادی که مدتی در مسیر درست حرکت می‌کنند، اعتماد کرد، بلکه باید هوشیار بود و هرگاه رفتاری خلاف رفتار گذشته‌اش نشان داد، متوجه شد.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تصریح کرد: اگر انسان در امور شخصی خود کوتاهی کند، مربوط به خود فرد است، ولی در امور دینی نباید کوتاه بیاییم و برای هر قدمی که برمی‌داریم، حجت داشته باشیم.

بر اساس گزارش مرکز خبر حوزه، عضو مجلس خبرگان همچنین در سخنان خود، به تبیین گوشه‌هایی از خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) و واکنش مردم و خلیفه اول در برابر سخنان آن حضرت پرداخت.

آموزش و پرورش نیازمند تحول است/ بیداری در اروپا حتمی است

صبح دیروز، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با هزاران نفر از معلمان سراسر کشور، مهمترین وظیفه آموزش و پرورش را تربیت انسان هایی در طراز نظام جمهوری اسلامی و حرکت عظیم ملت ایران، دانستند و تأکید کردند: آموزش و پرورش نیازمند تحول بر مبنای یک الگوی مستقل و پیشرفته ایرانی ـ اسلامی است که پرورش انسان هایی مؤمن، متوکل، شریف، شجاع، مبتکر، صبور، امیدوار به آینده و دارای اخلاق نیک و قدرت خطرپذیری برای ورود به میدان های جدید، نتیجه آن باشد.


در ادامه مطلب بخوانید

ادامه مطلب ...

بررسی گرافیکی/مرگ بن لادن دروغ است!

مهر: بررسی گرافیکی تصویر منتشر شده از جنازه "اسامه بن لادن" که ساعاتی پیش توسط تلویزیون پاکستان پخش شد، ابهامات درباره صحت خبر مرگ وی را افزایش داده است.

خبر کشته شدن "اسامه بن لادن" سرکرده گروه القاعده در پایتخت پاکستان باعث شد تا امروز دوشنبه این خبر به پربازدیدترین خبر جهان تبدیل شود و بسیاری از رهبران جهان به این خبر واکنش نشان دهند.

اما نگاه دقیق به تصویر منتشر شده نشان می دهد که این تصویر ساختگی است و احتمال می رود که بن لادن کشته نشده باشد.

در این تصویر فقط دهان و بینی تصویر منتشر شده با تصویر واقعی بن لادن همخوانی دارد اما بقیه قسمت های صورت وی با ترفندهای نرم افزار فتوشاپ تغییر پیدا کرده است.



در تصویر منتشر شده صورت بن لادن برگرفته از تصویر سمت چپ بوده و بدنی که در تصویر دیده می شود مرتبط با رهبر شبکه تروریستی القاعده نیست.

بدن تصویر منتشر شده بسیار نحیف و لاغر بوده و با بدن بن لادن تفاوت های اساسی دارد. بطوریکه بدن رهبر شبکه تروریستی القاعده به نسبت فربه است.

مردی از دیار مردها!!


امروز سالگرد شهادت استاد مطهری، فیلسوف اسلام شناس و مردی است که هرچند آنقدر در دنیا نماند تا آنچه را در تئوری، اندیشیده بود، به صورت کامل در شرایط واقعی هم ببیند و عملیاتی کند، اما در نوشته هایش آن گونه از اسلام سخن گفت که حتی مخالفانش هم اکنون به سخنان و نوشته های وی درباره اسلام استناد می کنند.


به گزارش «تابناک»، نخستین وی‍ژگی منحصر به فرد استاد شهید این بود که از اسلام جامعی سخن می گفت که برای کلیت زندگی بشر سخن داشت؛ اسلامی که نه تنها برای آخرت که برای همه ابعاد زندگی بشر برنامه داشت.

استاد مطهری بر خلاف بسیاری از اندیشمندان معاصر خود و حتی بیشتر اندیشمندان پس از خودش، از اسلام گزینشگر سخن نگفت. وی به ابعاد گوناگون اسلام ـ فردی، مادی، اجتماعی، معنوی، دنیوی و اخروی ـ می‌پرداخت و در واقع، جامعیت اسلام را معرفی می‌کرد.
بدین گونه نبود که استاد شهید، تنها به اسلام سیاسی توجه داشته و اسلام اجتماعی را فراموش کند، یا از اسلام فردی سخن گفته و اسلام اجتماعی را فراموش کرده باشد؛ اسلامی که شهید مطهری از آن سخن گفت، در یک منظومه جامع نگر ارایه شد و منظومه فکری وی درباره اسلام این ویژگی را به روشنی داشت.

دومین وی‍ژگی منظومه فکری استاد مطهری، خلوص و ناب بودن این منظومه است. در واقع وقتی شهید مطهری از اسلام سخن می گفت، نه این اسلام با سوسیالیسم درآمیخته بود و نه مانند روشنفکران مذهبی کنونی به لیبرالیسم آمیخته شده بود. در منظومه فکری استاد مطهری، اسلام داعیه تمدنی داشته و اتفاقا نه تنها نیازی به ایسم های راست و چپ برای تکمیل کردن خود ندارد، بلکه داعیه جامعیت در عین خلوص ذاتی دارد.

بنابراین، این دو ویژگی از ویژگی هایی است که منظومه فکری شهید مطهری را از بسیاری از معاصران خود متمایز کرده است، حال آن که در غیاب اندیشه هایی چون اندیشه شهید مطهری، هم اکنون در جامعه اتفاقا هم مروجان اسلام گزینشگر روز به روز افزایش داشته و هم کسانی که در اندیشه شان، اسلام خلوص ذاتی خود را ندارد و به ایسم های گوناگون فکری آمیخته شده است.

هرچند هر روز در جامعه کنونی ایران و به ویژه در محافل علمی و دینی، نبود اندیشه و مرام فکری استاد شهید به چشم می خورد، هر سال، شاید تنها در دوازدهم اردیبهشت ماه است که حس غریبانه حضور نداشتن کسی چون شهید مطهری با آن منظومه فکری جامع نگر و خالص، بیش از پیش به چشم می خورد.

یادش گرامی و راه و اندیشه اش پر رهرو باد!

از تفاوت «پذیرش قطعنامه» با «پایان جنگ» تا نامه به هاشمی و خاتمی

متن نشست صبح دیروز محسن رضایی در جمع دانشجویان دانشگاه شاهد که توصیه میکنم حتما مطالعه کنید!


ادامه مطلب ...

مرگ بن لادن یا فریب اذهان عمومی؟!


بنابر این گزارش تاکنون جزئیات بیشتری از چگونگی کشته شدن اسامه بن لادن و احیانا صحت و سقم آن منتشر نشده است، اما منابع آگاه در آمریکا اعلام کرده اند که قرار است باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا به صورت رسمی خبر کشته شدن اسامه بن لادن را اعلام کند.

ادامه مطلب ...

محور اصلی (اعتقادی و کاری) دولت ولایت فقیه است

رئیس‌جمهور با تشکر عمیق از حمایت های مستمر رهبر معظم انقلاب از دولت، دولت دهم را بطور کامل پایبند به "ولایت فقیه" خواند و تبعیت از ولایت فقیه را میثاق همه اعضای دولت و از محورهای اصلی "اعتقادی و کاری "دولت برشمرد.

به گزارش«تابناک»در جلسه عصر دیروز هیأت دولت که به ریاست احمدی‌نژاد تشکیل شد مهمترین مسائل داخلی و خارجی بررسی شد. اعضای هیأت دولت در این جلسه بویژه با توجه به سال جهاد اقتصادی، درباره لوایح و طرحهای مختلف بررسی و رایزنی کردند.

خبرگزاری فارس گزارش داد: احمدی‌نژاد با اشاره به تلاشهای دشمنان برای القای ناکارآمدی نظام گفت: مهمترین عامل ناامیدی و یأس دشمن، ‌اثبات کارآمدی نظام اسلامی است و دولت دهم در این زمینه درهمه عرصه ها، کارهای بزرگی کرده است و با اقتدار به تلاش خود برای اثبات کارامدی نظام ادامه خواهد داد.

رئیس جمهور با اشاره به تلاشهای دشمنان برای القاء شکاف در نظام اسلامی گفت: دولت همانند ملت در پرتو ایمان و عشق به اسلام و نظام و ولایت، حرکت می‌کند و دشمنان و منحرفان مطمئن باشند از اینگونه تلاشها به هیچ نتیجه ای نمی‌رسند.

رئیس جمهور افزود: نظام استکبار و رژیم پلید و نامشروع صهیونیستی بدانند که مقابله کامل نظام اسلامی، با ظالمان و ستمگران جهانی ادامه خواهد یافت و به یاری پروردگار مسلمانان شاهد محو رژیم غاصب صهیونیستی خواهند بود.

هر اقدام منجر به خوشحالی دشمنان و ناراحتی دوستان، مذموم است


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس و اعضای شورایعالی استانها و شهرداران مراکز استانها، شوراهای اسلامی شهر و روستا را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران و نهادی برخاسته از آراء، و دیدگاه‌های مختلف و خواست مردم دانستند و با تأکید بر لزوم هماهنگی و انسجام و رقابت مثبت برای خدمت، خاطرنشان کردند: هرگونه اقدامی که موجب خوشحالی و جنجال دشمنان و ناراحتی دوستان شود، مذموم است و باید از آن پرهیز شود. ادامه مطلب ...

مخالفت با ولایت فقیه در حد شرک بالله است


آیت الله مصباح یزدی گفتند: برای شناخت دین و راه هدایت باید به عقل، قران، کلام معصومین(ع) و در زمان غیبت، به فقها مراجعه کنیم.

"ولایت فقیه "در زمان معصوم هم وجود داشته و مخالفت با آن در حد شرک بالله است.


ادامه مطلب ...

هتاکی های فائزه مورد پیگرد قضایی قرار می گیرد


به گزارش عصر امروز، محسنی اژه ای در نشست خبری خود گفت: من هم دیدم که مصاحبه چه بود و الحق و الانصاف برخی مطالب قابل تعقیب است. همانجا به دادستان تهران زنگ زدم و گفتم چه کرده اید؟ آقای دولت آبادی هم گفت من هم دیده ام و اقدام کرده ام.

وی در توضیح این مطلب گفت: یعنی پرونده جدیدی جدای سایر پرونده های این فرد تشکیل شده. در ئحال حاضر نمی دانم متهمه احضار شده یا نه، ولی بدیهی است پرونده ثبت شده و متهمه قابل تعقیب است.

گفته می شود فائزه هاشمی در گفتگو با یکی از سایتهای خارج از کشور اعلام کرده بود مملکت به دست اراذل و اوباش افتاده است. وی دلیل این موضوع را توهین یکی از افراد منسوب به بسیج در صحن عبدالعظیم حسنی شهر ری عنوان کرده است. دادستان تهران گفته بود این افراد تعقیب شده اند و هم اکنون در بازداشت به سر می برند.

کنفرانس آنلاین سیاسی با حضور دکتر عباسی


با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری کرسی های آزاد اندیشی روز دوشنبه 12/2/90 ســــــاعت 13:30 دقیقه به وقت ایران در خدمت جناب آقای دکتر حسن عباسی استاد دانشگاه و رئیس مرکز بررسی های دکترینال امنیت بدون مرز در رادیو ایــنتــــــــرنتی مقاومت خواهیم بود . این کنفرانس به صورت انلاین اجرا خواهد شد. موضوع این نشست بررسی مسائل سیاسی روز و پرسش و پاسـخ سیاسی خواهـــد بود. علاقه مندان می توانند در زمان ذکر شده با مراجعه به پایگاه اینترنتی رادیو مقاومت به صورت هــم زمـــــــان در این جلسه شرکت نمایند. همچنین عـــــلاقه مندان می توانند برای طرح پرسش های خود از طریق ایمیل های زیر اقدام نمایند


info@mersad20.com * * * * * info@leader-khamenei.com

سرکار گذاشتن صدای آمریکا(جدید)


برای دانلود این کلیپ زیبا بر روی لینک زیر کلیک نمایید


لینک دانلود:


http://s1.picofile.com/file/6564394364/VOA_sare_kar.3gp.html


سلامتی رهبر صلوات




لطفا 22 ثانیه به این عکس نگاه کنید!

به این چهره‌ها نگاه کنید و به چهره‌هایی که هر روز از کنارتان رد می‌شوند.

چهره‌هایی که از کنار ما رد می‌شوند با اینکه ظاهرا در رفاه بیشتر به سر می‌برند اما انگار همیشه از چیزی رنج می‌برند. خیلی فرق نمی کند از چه چیزی. مثلا قسطشان عقب افتاده یا درآمدشان کم است. ماشینشان خراب است یا کلاهشان را برداشته‌اند. مریض هستند یا مریضداری می‌کنند. بلیت سفر گیرشان نیامده یا بلیت مسابقه فوتبال! کسی به ماشینشان زده یا پلیس جریمه شان کرده. یا ... و هزار مشکل و رنجی که تمامی ندارند.

... اما لطفا 22 ثانیه وقت بگذارید و به این عکس نگاه کنید.

اینها 22 نفر از رزمندگان عرصه عشق و جوانمردی هستند. لازم نیست هیچ کدام را بشناسید. تنها به آرامش و شوقی که در چهره این جوانان غیور دیده می‌شود تامل کنید. آن وقت از برکت این نگاه‌های آسمانی بهره‌مند خواهید شد.

اینها هم زندگی را دوست ‌داشتند. آرزوی مدارج بالای تحصیلی هم داشتند. از داشتن خانه و ماشین هم بدشان نمی آمد. حتی برخی از اینها زن و بچه هم داشتند اما وقتی دیدند به آب و خاکشان تجاوز شده، در خانه نشستن را ننگ دانست، جان با ارزش خود را به دست گرفته و مردانه به دفاع از ناموس و دینشان پرداختند.

اینها سبکبال و رها به استقبال شهادت رفتند تا چراغ خانه ما روشن بماند.

 
این عکس پیش از عملیات بدر در سال 1363 گرفته شده است.

شهدایی که در این عکس دیده می‌شوند:

محمدحسین اکرمی، محمدی قاری قرآن، فرج اله پیکرستان، محمدرضا صالح نژاد، حسین غیاثی، عبدالرضا شریفی پور، حمید کیانی، حسین انجیری، مصطفی معیری، حمید سعاده، امیر پریان، محمود دوستانی و عبدالمحمد خیرعلی مشاک.