پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پیامک هایی از دیار عاشقان !



...............................................................................

یـــا رب بـه عــلــی و مــیــثـم تـمـارش
یـــا رب بـه حسین تـشـنـه و انـصـارش
هر کس که بد "سید علی" می خواهد
ایـــن اول ســالـی از زمــیــن بــردارش

...............................................................................


در ادامه مطلب حتما بخوانید...

 

می فروشی گفت کالایم می است
رونق بازار من ساز و نی است

 

من خمینی دوست دارم چون که او
هم خم است و هم می است و هم نی است
{شعر از امام خامنه ای}

 

-=-=-=-=-=-=-=-

 

بیهوده زدید که شور و شینی بشود
محو از دل ما نام خمینی بشود

 

این رهبر ما صبر حسن دارد
وای بر شما اگر حسینی بشود!

 

-=-=-=-=-=-=-=-

 

شهری به آتش میکشم گر تو لبت را تر کنی
من چون گلی در دست تو کاش مرا پرپر کنی

 

بر رشته های معجر زهرا قسم سید علی
خنجر به حنجر میزنم گر تو هوای سر کنی

 

-=-=-=-=-=-=-=-

 

دیدید هنوز عشق لشگر دارد
دیدید که این قافله رهبر دارد

 

ای مانده ی نهروانی عهد شکن
این ملک علی مالک اشتر دارد

 

-=-=-=-=-=-=-=-

 

گر کرب و بلا نبوده ایم ، حال هستیم
گر شام  بلا نبوده ایم ، حال هستیم

 

ای مردم عالم همگی گوش کنیـد
تا آخر خون مطیع رهبر هستیم

 

-=-=-=-=-=-=-=-

 

ما عاشق کیش کربلایی هستیم
دلبسته ان روح خدایی هستیم

 

در فکر خطای خود بمیر ای دشمن
چون هنوز هم همه ولایی هستیم

 

-=-=-=-=-=-=-=-

 

شکر لله شیعه ای نامی شدیم
اهل جمهوری اسلامی شدیم

 

از خمینی درس عشق آموختیم
در تنور جنگ و جبهه سوختیم

 

بیعتـی کـردیم بـا سیـد علی
راه حـق در قول و فعلش منـجلی

 

-=-=-=-=-=-=-=-

 

رهبرم تاج سرم دلم ز غربتت شکست
نبینم روزی بیاد که غم رو قلب تو نشست

 

تو فقط به یک نگاه به بسیجی اشاره کن
بعد بیا با شور و عشق خشم اونو نظاره کن

 

-=-=-=-=-=-=-=-

 

ما ندیدیم خمینی را چون نسل جوانیم
ولی در پی فتح فتنه ی این سالیانیم

 

ای روح خدا آسوده خاطر باش در جنت عشق
ما تا روز محشر سرباز سیدعلی میمانیم

 

-=-=-=-=-=-=-=-

 

ما عهد بسته هستیم در عرصه ی ولایت
ما ایستاده هستیم تا لحظه ی شهادت

 

دشمن ما بداند ما مردمان جنگیم
با هر سلاحی آید میجنگیم تا قیامت

 

-=-=-=-=-=-=-=-

 

اگر فرمان دهد رهبر بتازیم
اگر او خواهد از ما سر ببازیم

 

اگر صبر و قرار از ما بخواهد
بشینیم و بسوزیم و بسازیم

 

-=-=-=-=-=-=-=-

 

من عاشـق آن رهبــر نورا نــی خـویشم
آن دلبــر وارستــۀ عـرفـانـی خــویشم

 

عمـری است غمیـنم ز پریشانـی آن یار
هـر چنـد که محزون ز پریشانی خویشم

 

-=-=-=-=-=-=-=-

 

نماز بی ولایت حقه بازیست
اساس مسجدش بتخانه سازیست

 

چرا دشمن نمیخواهد بفهمد
وضوی بی ولایت آب بازیست

 

-=-=-=-=-=-=-=-

 

فتنه مه نیست که برخیزد و خود بنشیند
ناخدا باید تا کشتی و طوفان بیند

 

-=-=-=-=-=-=-=-

 

ما دیگه نمیزاریم دستهای تو بسته بشه
مثل حیدر دل تو از امتت خسته بشه

 

مثل سلمان و ابوذر در خونت میشینیم
آخه تو چهره ی تو تصویر حیدر میبینیم

 

حرف تو برای ماحرف امام زمونه
تادم آخر آقاتو سینه هامون میمونه

 

وقتی تو حرف می زنی اشکهای ما جاری میشه
وقتی تو گریه کنی زخم دلاکاری میشه

 

 

-=-=-=-=-=-=-=-

 

ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم
در ره عشق جگردارتر از صد مردیم

 

هر زمان بوی خمینی به سر افتد ما را
دور سید علی خامنه ای میگردیم 

 

-=-=-=-=-=-=-=-

 

رهبر من نور چشمان من است
عشق او آیین و ایمان من است

 

ذوالفقار حیدری در دست او
طاعتش میثاق و پیمان من است

 

سیدی از نسل پاک فاطمه(س)
هم ز نسل شیر یزدان من است

 

در ولایت وارث آل نبی (ص)
جانشینی از امامان من است

 

همچو مه تابد به قلب شیعیان
نائب خورشید پنهان من است

 

-=-=-=-=-=-=-=-

 

شیعیانیم و علی مولای ماست
قطره هستیم و علی مولای ماست

 

گرچه دنیا دست مشتی ناکس است
یک علی داریم و دنیا را بس است

 

این زمان دریای ما سید علی است
نایب مولایمان سید علی است

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد