پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

روایت کیهان از حضور خاتمی در انتخابات


شرکت خاتمی در انتخابات و پشت پا زدن به ادعای قبلی خود، باعث شوک و آشفتگی بی سابقه در محافل ضد انقلاب شد.(در ادامه مطلب بخوانید)

به گزارش کیهان، خاتمی ساعت ۳۰/۱۵ بعدازظهر دیروز در حالی در روستای «وادان» دماوند رأی داد که پیش از این مدعی شده بود «اصلاح طلبان نمی توانند و نباید در انتخابات نامزد و فهرستی داشته باشند و شرکت در چنین انتخاباتی بی معناست». وی شروطی را هم برای حضور در انتخابات مطرح کرده بود و به دنبال همین حرکت بود که گروه موسوم به شورای هماهنگی سبز و حزب مشارکت و سازمان مجاهدین (انقلاب) اعلام کردند انتخابات را تحریم می کنند.
انتشار خبر حضور خاتمی در انتخابات، ابتدا با شوک و انکار و تکذیب در رسانه های مختلف ضد انقلاب مواجه شد. آنها شاید حق داشتند، چرا که خاتمی در تهران رأی نداده و به خانه ویلایی برادر خود علی خاتمی در دماوند رفته بود تا به دور چشم ناظر رسانه ها رأی داده باشد. اما پس از تایید این خبر از سوی رسانه های اصلاح طلب موجی از خشم و استیصال، محافل ضد انقلاب را درنوردید. این شوک البته شوک دوم- بعد از شوک استقبال گسترده مردم و حضور کم نظیر در انتخابات - بود. احتمالا خاتمی نیز متاثر از همین شوک بی اعتنایی مردم به خط تحریم، تشخیص داده بود ولو دیرهنگام و در ساعات آخر رأی گیری، در انتخابات شرکت کند و از ملامت های بعدی مردم و انگشت نما شدن مصون بماند.
رسانه های ضد انقلاب بعد از دو ساعت انفعال، حمله به خاتمی - و البته هاشمی و سیدحسن خمینی را با تفاوت هایی- آغاز کردند. از جمله برخی همکاران سایت بالاترین واکنش هایی از این دست نشان داده اند:
- خاتمی به دوستانش دهن کجی کرد
- آقای خاتمی الحق که کارت ای ول داره که مردونه ایستادی. صبح که شنیدم عالیجناب [...] رفته رأی داده با اینکه یک متلکی هم پرونده، باز یک دم مشتی به شرفش فرستادم. اما تو کار تو یکی موندم که رأی دادنت چی بود؟ می خواستی چی رو ثابت کنی؟بی غیرتی؟ بابا آخه شرم و حیا هم خوب چیزیه! ترسو و ذلیل بودن همه حدی داره.
-ما رو بگو رو دیوار کی یادگاری نوشتیم. با این رأی دادنت رو سفیدمون کردی! ای فریبکار [...] بر آبرو و شرفت!
-خاتمی رأی داد، لطفا ماله نکشید بی بی سی هم تایید کرد!
- آقایان اصلاح طلب! شما با فریب خاتمی، ترمز براندازی شدید در مقاطع بی شمار(!)
- اگر عهدت و پیمانت این بود خاتمی! تف بر این عهد و آن پیمانت!
- خاتمی خجالت را هم شرمنده کرد
- خاتمی چرا شرکت کرد. مگه تحریم نکرده بود؟ باز هم یک خیانت دیگه از این آدم. لعنت به تو؟
- حالا چرا دماوند و چرا یواشکی؟! خاتمی کروبی و موسوی را غال گذاشت.
«مسیح-ع» از روزنامه نگاران زنجیره ای فراری نیز با اشاره به شرکت برخی اصلاح طلبان، هاشمی و... نوشت: این مشارکت شرم آلود بود. آنها سنگ بر پیشانی دوستان سابق خود زدند.
خاطر نشان می شود رسانه های خارجی از ساعات آغازین صبح دیروز لحظه به لحظه مشارکت چشمگیر مردم در شهرهای مختلف ایران را گزارش می کردند و در روزهای آخر منتهی به انتخابات نیز نظرسنجی ها از افزایش استقبال مردم برای حضور در انتخابات مجلس حکایت می کرد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که کسانی نظیر خاتمی با وجود همراهی با سناریوی بیگانگان برای تحریم انتخابات، پس از آن که بو برده اند مردم حتما می آیند و آنها انگشت نما می شوند، مجبور شده اند راه کم هزینه تر را انتخاب کنند و به جای نفرین و خشم یک ملت، بد و بیراه چند گروهک و رسانه وابسته به غرب را به جان بخرند.
یادآور می شود در انتخابات مجلس بیش از ۷۰۰ نامزد اصلاح طلب از جمله خواهرزاده خاتمی ثبت نام کرده بودند.
خاتمی در انتخابات مجلس هشتم از فهرستی موسوم به «یاران خاتمی» در تهران حمایت کرد که فقط یک نفر از ۳۰ عضواین فهرست توانست رأی مردم را به خود جلب کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
اسلام گرا دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:43

واسه من یه سوال پیش اومده که واقعأچرا رأی داد؟؟؟
قصد اونی که بهش گفته برو رأی بده چی بوده؟؟
الآن با رأی دادنش چیزی از گندکاریاش کم میشه؟؟؟

اینکه چرا خاتمی رای داده جوابش کاملا مشخصه!
تقریبا 2 ماه قبل از انتخابات محمد خاتمی اعلام تحریم انتخاباتی کرد و خیلی تو اذهان جلوه کرد.از اونجایی که خیال میکرد مردم دیگه پای صندوق نمیان این تصمیم رو گرفت!
اما از زمانی که رهبری با سخنان دشمن شکن هفته های اخر انتخابات دوباره یک بیداری عمومی رو کلید زدند،عاملی شد که خاتمی خودشو از صحنه جدا نکنه و بیاد رای بده!چون تمام برنامه ریزی هاش واسه انتخابات ریاست جمهوری بر باد میرفت!
در مورد گند کاری هاش هم باید بگم که گذشته هیچ ربطی به اینده نداره و محمد خاتمی یقینا باید بابت جنایاتش به اسلام و نظام اسلامی عقاب بشه!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:10

سلام وبلاگ خوبی دارید
اگرتونستید به منم سری بزنید به خاطر روی کردهای جدیدم عذرخواهی میکنم وازشما دوست عزیز خواهش میکنم از کلیپ های صوتی کم حجم من استفاده کنید ونظرهای سازندتونوبهم بدید
هرروز یک کلیپ میزارم یاحسین(ع)
tasavvorat.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد