پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پاسخ منتقی رئیس جمهور به نفعش تمام میشود


  • بنابر دلایل مختلفی از جمله وجود برخی لابی‌ها و مصلحت‌اندیشی‌ها و سهل‌انگاری و مماشات بیش از حد هیات رئیسه مجلس درباره سوال از رئیس جمهور صدای نمایندگان را در آورد.
  •  ضمن بیان مطلب فوق به «تابناک » گفت: طبق اطلاعات موجود نمایندگان سؤال‌کننده از رئیس‌جمهور در کمیسیون فرهنگی، سیاست خارجی و امنیت ملی و اقتصادی و غیره از توضیحات نمایندگان رئیس‌جمهور و معاون پارلمانی ایشان قانع نشدند و با توجه به روالی که آیین‌نامه داخلی مجلس تعیین کرده است درصورتی که طی چند روز آینده سؤال‌کنندگان طی نامه‌ای رسمی به هیات رئیسه اعلام کنند که از توضیحات قانع نشدند در فرصتی مشخص رئیس‌جمهور به مجلس می‌آید و به سؤالات مورد به مورد پاسخ خواهد گفت.
  •  
  • این نماینده مجلس درادامه افزود: متأسفانه اتفاقی که طی ماه‌های اخیر در این زمینه افتاد برخی از اعضای هیات رئیسه مجلس با برخی مصلحت‌اندیشی‌ها شان اعتبار مجلس را مخدوش کردند و این سؤال بیش از حد متعارف کهنه و فرسایشی شده است.
  •  
  • وی افزود: برخی از مدافعان دولت در مجلس در شرایط فعلی معتقدند چنانچه رئیس‌جمهور در مجلس حاضر شود و به سؤالات پاسخ دهد به نفع او تمام خواهد شد تا این‌که سؤال‌کنندگان به مثابه چوبی که همواره آن را بلند نگه داشته‌اند طی روندی فرسایشی با این موضوع برخورد کنند.
نظرات 1 + ارسال نظر
شرکت دنیارایان البرز چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 http://itgc.ir

شرکت دنیا رایان البرز
واگذاری ویژه پنلهای پیامک تبلیغاتی
( خودتان پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید )
ارسال بر اساس کد پستی: تهران و البرز
ارسال کشوری : به تفکیک یک روستا
ارسال بین المللی!
شروع قیمت : 40000
مشاهده دمو : smspanel.itgc.ir
0261-6532118
0936-6295901

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد