پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

فرار از کشور و ازدواج فرقه ای؛ عاقبت دو شاخه از مدعیان دروغین!


یکی از مدعیان انرژی‌درمانی که به 11 سال زندان محکوم شده است بعد از اعلام حکم دادگاه بدوی به صورت عجیبی از کشور متواری شده است.


به گزارش «تابناک»، فرد مذکور که طی سالیان متمادی ضمن سوء استفاده از احساسات پاک مردم، توانسته بود با سرکیسه کردن آنها جایگاهی برای خود دست و پا کند، پس از اعلام این حکم، فرار را بر قرار ترجیح داد.

گفتنی است وی همواره در برنامه های خود و در پاسخ به این سوال که چرا متخصصین و اهل فن در علوم پزشکی، کار شما را غیر اصولی می دانند، جامعه پزشکی را زیر سوال می برد و با طرح این مسئله که «چون من دارم نان آنها را آجر می کنم آنها علیه من صحبت می کنند»، مردم را فریب می داد.

از سوی دیگر، عناصر سرخورده یکی دیگر از گروه های مدعی فرادرمانی ـ موسوم به فرقه کیهانی ـ که با اعترافات رییس این فرقه عملا به انتهای خط رسیده اند، در ترفندی جدید با گشایش یک صفحه فیس بوک به تبلیغ ازدواج درون فرقه ای جهت انسجام بیشتر پرداخته اند!

شواهد نشان می دهد این اقدام بیش از آنکه با نیت خیر باشد جهت جلب و حفظ عناصر این فرقه در این گروه با سوء استفاده از جاذبیت مسائل جنسی است

نظرات 3 + ارسال نظر
اسلام گرا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:39

اگه ما بتونیم تو مسایل دینی مون بیشتر وارد بشیم و راجع بهش بحث کنیم کار به اینجا نمیکشه که به حرفای یه شیاد اعتماد نکنیم.اگه مواغق باسید از وبلاگ شما شروع کنیم!

کاملا موافقم

اسلام گرا سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:40

ممنون که اجازه میدید.من چند روز دیگه واستون مطلب میذارم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:55

می‌تونید راجع به دعا.اینکه چی هست.چه دعایی معتبره.تاچه حدی دعا کنیم.و... مطلب بذارید؟(فکرکنم استقبال بشه)

با سلام
لطفا ایمل خود را جهت تبادل نظر برایم بفرستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد