پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

احمدی نژاد ، چگونه احمدی نژاد شد ؟

احمدی نژاد ، چگونه احمدی نژاد شد ؟
یادمان نرفته ، انگار همین دیروز بود که تا پاسی از شب ، خسته و کوفته ، در حالی که دیگر صدایی از گلویمان در نمی آمد در خیابان ها راه افتاده و به حمایت از احمدی نژاد ، فریاد می زدیم : "احمدی ، جونمه ، رییس جمهورمه " ، " جومونگ ایران زمین ، احمدی نازنین " .... و دیگر شعارهای سلیقه ای از این دست . روزهای منتهی به انتخابات دهم ریاست جمهوری را می گویم. اینها همه برای آن بود که قبلا یک بار از سوراخ ماری که جریان به اصطلاح اصلاح طلبی می نامیدند گزیده شده بودیم و دیگر نمی خواستیم آن دوران تلخ و سیاه تکرار شود ، لذا این گونه به میدان آمده بودیم و انصافا ملت از هیچ چیزی هم کم نگذاشت .
راستی یادم رفت ، سرنوشت آن دختر جوان دانشجویی که تنگ غروبی در بلوار کشاورز در بین خواهران و در جمع مردم به نفع احمدی نژاد شعار می داد و ناگهان توسط طرفداران آن رقیب کینه توز ، به صورتش اسید پاشیدند ، چه شد ؟؟ اسید ، پهنای صورت و چشمان او را سوزانده بود! .... و از این مصایب و سختی ها که در آن دوران و پس از آن و در زمان فتنه که کم نبود .
در آن ایام ، مردم با درک موقعیت حساس ، به صحنه آمده و از دل و جان می خواستند که بار دیگر ، امانت خدمتگزاری به اسلام ، انقلاب و کشور را به دست فرزند خویش بسپارند .هم او که در دوره قبل ، ایمان ، ولایتمداری ، انقلابیگری ، دفاع جانانه از آرمان های انقلاب و ساده زیستیش را آزموده بودند . و هم او که بر این باور بوده و هست که این انقلاب مبتنی بر اراده الهی شکل گرفته و خون های مطهر شهیدان ، این شجره طیبه را آبیاری نموده و هر گامی در راستای این مسیر نورانی برداشته شود، خیر و سعادت دنیوی و اخروی را نصیب انسان می سازد .
ملت ، این بار نیز احمدی نژاد را می خواست با همان ویژگی هایش . زیرا که از ابتدای انقلاب ، همواره مردم ایران ، نشان داده اند که به دنبال فرد یا جریانی هستند که در راه اسلام و خط نایب امام زمان خویش باشد . آنها این بار نیز احمدی نژاد را برگزیدند ، چون :
احمدی نژاد را فردی مومن ، پرکار ، مصمم و با اعتماد به نفس و البته مستقل در اقدام و تصمیم گیری ها دانسته و می دانند .
احمدی نژاد هماهنگ با موازین و جهت گیری های نظام اسلامی گام برداشته و انقلابیگری ، ولایتمداری ، مکتبگرایی ، عدالت خواهی و خدمتگزاری را سرلوحه شعارهای خویش قرار داده و همواره بر گفتمان انقلاب اسلامی و آرمان های ملت مسلمان ایران تاکید داشته و دارد .
و از همه مهم تر ، احمدی نژاد همواره مورد تایید و حمایت رهبری بوده که قطعا بدون پشتیبانی های ایشان ، کشور به این حد از پیشرفت و سربلندی نمی رسید و او نیز همواره مستهظر به این حمایت ها بوده و نیل به موفقیت های حاصله را تایید و پشتیبانی های رهبری عزیز دانسته و می داند .
مخلص کلام آن که ، ملت ، احمدی نژاد را بدون شناخت برنگزیده و آسان به اینجا نرسانده اند ، بلکه آنان او را با هزاران خون دل ، امید و آرزو و نذر و دعا بر کرسی خدمت نشانده و تنها و تنها از وی کار برای اسلام ، خدمت به کشور ، پیروی از میراث گرانبهای امام و شهیدان ، تبعیت از مقام عظمای ولایت و حرکت به سوی آرمان های بلند انقلاب را می خواهند ، همان طور که تا کنون چنین بوده و چنین نیز خواهد بود .



سخن عمار:

دلمان برای احمدی نژاد سوم تیر تنگ شده است!

دلمان برای فدایی رهبر سوم تیر تنگ شده است!

دلمان برای محمود احمدی نژاد تنگ شده است...!!

نظرات 2 + ارسال نظر
ammar1432 شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 http://ammar1432.mihanblog.com

گل گفتی داداش دلمون تنگ شده برا احمدی نژاد 84 دلمون تنگ شده برا صفا صمیمیت مردم داریش اما نفرتی که الان تو وجودم از رئیس جمهور وقتمون موج می زنه حتی از موسوی و کروبی هم بیشتره لا اقل اونا رو راست کارشون رو کردن و رفت اما این آقا فاتحه همه ما بچه حزب اللهیا رو خوند آبروی ما رو برد وقتی یادم میاد بچه بسیجی هایی رو که تو درگیری ها رو زمین می افتادن و زیر دست و پای یه سری حرومزاده غرق در خون می شدن حالم بیشتر از این مرتیکه به هم می خوره وقتی یادم می افته خودم تو اون درگیری ها و زمان انتخابات چقدر فحش شنیدم و کتک خوردم حالم از خودمم به هم می خوره دیگه بسه حالا این منم که می خونم احمدی بای بای.

به امید ان روزی که همه درک درستی از معنای درونی ولایت پذیری پیدا کنیم...

سلمان محمدی جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:04 http://salmanmohammadi.blogsky.com

برای اینکه خوب دریابید پاسخ این سوال را ..... به قول مصلحی، بهتر است آن را از کامران دانشجو بپرسید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد