پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

فیلم دلخراش ترور شهید رضایی نژاد


داریوش رضایی‌نژاد به همراه همسر و فرزند خود در مقابل در خانه‌اش در خیابان بنی‌هاشم خیابان خادم رضائیان هدف سوء قصد دو موتور سوار قرار گرفت و جان باخت.


برای مشاهده فیلم ترور شهید داریوش رضایی نژاد یکی از نخبگان علمی کشور که در شرق تهران ترور شد روی لینک زیر کلیک کنید.


دانلود

نظرات 2 + ارسال نظر
بالاتر از بالاترین سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 http://balatarazbalatarin.blogfa.com

سلام صادق جان.
لطفا جواب متن زیرو برام بفرست.
یا علی...



برخلاف شما بسیجیها من به شخصه دوست از هرطیف و عقیده ای دارم!یک نفرشون رو هم ندیدم ذره ای به ولایت اعتقاد داشته باشه!اصلا عاقلانه فک کنی چرا باید ولایت رو قبول کنه یه ارمنی؟تو دینش هست؟؟؟یک دلیل بیار که یه سنی ولایت رو به خاطرش قبول کنه!
بعدم برا خودت اسم میزاری؟هرکی مسلمون باشه و ولایت رو قبول نکنه حجتیه است؟؟؟؟من شیعه ام و ولایت رو قبول ندارم مثل من هم زیاده!اولا که کجا ولایت جزو دستورات دینه منه؟اصول دینمه یا فروع دینمه؟کجای اسلام فرمودند که در زمان غیبت امام زمان(عج) باید از نایب بر حقش اطاعت و تبعیت کرد؟امام مهدی می فرمایند
وَأمّا الحَوادِثُ الْواقِعَةُ فَارْجِعُوا فیها إلَی رُواةِ حَدیثِنِا فَإنَّهُمْ حُجَّتی عَلَیْکُم وَأنا حَجَّةُ اللهِ (عَلَیْهِم).
و اما در مورد مسائل و حوادثی که (برای مسلمانان) پیش می‌آید، به راویان احادیث ما رجوع کنید چرا که آنان حجّت من بر شما هستند و من حجّت خداوندم (بر آنها).

کجا بحث تشکیل حکومت بنام اسلام بوده میشه بفرمایید؟؟

پورکریم چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 http://www.tasavvorat.blogfa.com

اشپیگل: ترور رضایی‌نژاد نخستین‌برنامه پر سر‌وصدای رئیس جدید موساد بود

(سیاست رهبری )
این مطلبرو تو
پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدمwww.tasavvorat.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد