پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

یکی از نخبگان هسته ای کشور در شرق تهران ترور شد

بعد از ظهر امروز، «داریوش رضایی نژاد» یکی از نخبگان هسته ای کشورمان در شرق تهران مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.
به گزارش «تابناک»، امروز بعد از ظهر حدود ساعت 16:30 یکی از نخبگان هسته ای کشورمان هنگام خروج از منزل به همراه خانواده خود، به دست عواملی ناشناس که سوار بر یک موتور سیکلت بودند به شهادت رسید.
بنابر این گزارش، این حادثه در خیابان بنی‌هاشم، خیابان خادم رضائیان رخ داده و بنابر اظهارات شاهدان عینی، عامل جنایت با شلیک گلوله این جنایت را مرتکب شده است.
در این باره یک منبع آگاه در پلیس تهران با تایید اینکه این نخبه هسته ای در مقابل منزلش ترور شده اعلام کرد همسر وی نیز زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.
گفتنی است اندکی پس از این اتفاق، بازپرس ویژه قتل تهران عازم محل حادثه شده و تحقیقات برای شناسایی عوامل این ترور آغاز شده است.
اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می شود.

این حادثه در خیابان بنی‌هاشم، خیابان خادم رضائیان رخ داده و بنابر اظهارات شاهدان عینی، عامل جنایت با شلیک گلوله این جنایت را مرتکب شده است/ اندکی پس از این اتفاق، بازپرس ویژه قتل تهران عازم محل حادثه شده است.



سخن عمار:

دلم میسوزد!

دلم میسوزد اما نه برای به شهادت رسیدن داریوش رضایی نژاد عزیز!

دلم برای ان خود فروش های پست میسوزد که حاضرند با خدمت به شیطان،عزیزانمان را اینگونه پر پر کنند.

ننگ بر شما!

ننگ بر شما که انقدر ساده اید و می پندارید که این حرکات سخیف و ناجوانمردانه،این ملت را از تکامل و رسیدن به انچه لایقش میباشد دور میکنید!این تحرکات نکبتبار شما،شما را زودتر به انچه در خورتان هست میرساند!

ثبت است بر جریده ی عالم دوام ما...


جهت شادی روح این بزرگوار فاتحه ای قرائت کنیم

روحش شاد و یادش گرامی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد