پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

ورود قوه‌قضائیه و پاتک به جریان نفوذی

طرح استیضاح علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه در حالی قرار است با بیش از 20 امضا فردا اعلام وصول شود که با توجه به روحیات آقای احمدی‌نژاد و سوابق اقدامات او به‌نظر می‌رسد در صورت رأی آوردن استیضاح و عزل صالحی، وی اقدام به انتصاب ملک‌زاده به‌عنوان سرپرست وزارت‌خارجه کند.



سخن عمار:

در حال حاضر نگرانی های ما از این است که رئیس جمهور عزیزمان ناخواسته وارد جریانی منحرف شده است که یقینا با روحیات ایشان سازگار نیست.ما هم اکنون نیز حامی اقای احمدی نژاد هستیم.اما این حمایت تنها تا زمانی ادامه دارد که ایشان از خط ملت و ولایت فقیه خارج نشوند که انشاالله به مدد اقا امام زمان(عج) اینگونه نخواهد شد.

در رابطه با ملک زاده و اتفاقات اخیر قوه قضاییه وارد عمل شده است که پیگیر موضوع باشد.

از تمامی ملت عزیز در خواست دارم در حق رئیس جمهورمان دعا کنند که ایشان بیش از پیش در دامان ملت و ولایت خدمت کنند.


در ادامه مطلب بخوانید

به گزارش رجا نیوز:

صالحی روز گذشته در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس اذعان کرده که در طی ماه‌های اخیر به‌دنبال فردی برای معاونت مالی اداری وزارت‌خارجه بوده و ملک‎زاده از ریاست جمهوری به او ممعرفی شده است.

وی در پاسخ به این سؤال نیز که با توجه به اینکه برای به‌کارگیری افراد در رده‌های خیلی پایین‌تر این وزارت‌خانه باید مراحل گزینش و استعلام طی شود، آیا در مورد ملک‌زاده این مراحل طی شده، مجدداً اذعان کرده است که در مورد او استعلام نشده است.

روز گذشته با انتشار گزارشی، اهداف جریان نفوذی از فرستادن ملک‌زاده به وزارت‌خارجه را بررسی کرد. در عین حال، آنچه که کمتر در رسانه‌ها به آن پرداخته شد، این نکته است که در جریان تغییر ساختار وزارت‌خارجه معاونت مالی اداری با اقتصادی و سرمایه‌گذاری ادغام شده و حضور ملک‌زاده از این جهت نگران‌کننده‌تر است.

اما در حالی که یکی از اهداف جریان نفوذی از فرستادن ملک‌زاده به وزارت‌خارجه پیشدستی در جلوگیری از برخورد قضایی با او برآورد شده است، به‌نظر می‌رسد نهادهای امنیتی و به‌ویژه قوه‌قضائیه باید در این مورد خاص ورود جدی‌تری کنند و رسیدگی به اتهاماتی را که در مورد وی مطرح است، در اولویت قرار دهند.

جایگاه حساس وزارت‌خارجه و هدف‌گذاری‌‎هایی که جریان نفوذی با فرستادن ملک‌زاده به این وزارت‌خانه دنبال می‌کند و همچنین احتمال انتصاب وی به‌عنوان سرپرست وزارت‌خارجه در صورت برکناری صالحی، از جمله دلایلی است که نهادهای مسئول باید بدون از دست دادن وقت در این مسئله ورود کنند.

این در حالی است که رئیس‌جمهور نیز در نشست خبری دو هفته قبل خود صراحتاً اعلام کرد که حاضر است به هرگونه تخلف در مورد شخص خود، خانواده و نزدیکانش رسیدگی شود و با این اظهارنظر اکنون توپ رسیدگی به تخلفات جریان نفوذی در زمین قوه قضائیه است و اگر تا قبل از آن، این نگرانی وجود داشت که در صورت رسیدگی به تخلفات این جریان ممکن است احمدی‌نژاد واکنش منفی نشان دهد که به مصلحت کشور نباشد، اکنون بهانه‌ای برای تعلل در این زمینه نیست.

همچنین رئیس قوه قضائیه نیز چندی پیش به‌طور صریح از غوطه‌ور بودن جریان انحرافی در فساد اقتصادی سخن گفته بود و به‌نظر می‌رسد اکنون وقت رسیدگی و برخورد است.

نظرات 4 + ارسال نظر
افسر جوان جنگ نرم سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 http://www.haghian.blogfa.com

مدادی که کلفت بنویسه سرشو می تراشن.
ما هم تا زمانی با اوییم که از خط ولایت منحرف نشود و خود را خادم ملت بداند.

محمد سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 http://baseirat.mihanblog.com/

مرگ از زندگی پرسید :

چیست که باعث می شود که :

تو شیرین ومن تلخ جلوه کنم؟!

زندگی لبخندی زد و گفت:

دروغی که در من نهفته است وحقیقتی که در تو!

شهدا سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 http://shohada-8.blogfa.com

سلام اخوی ...
ان شاءالله رئیس جمهور سر عقل بیاد و این بازی ها رو کنار بذاره به خدا دلمون میسوزه اگر هم نیومد که همون حرف سعید حداد دیگه ...حزب الله با کسی تعارف ندارد وقتی پای ولایت میاد وسط ماها همه چیزمون رو فدا میکنیم.
یا علی (علیه السلام)

فتنه سبز پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:29 http://www.fetnesabz.blogfa.com

سلام
این مطلب را خواندم خوب بود
تلاشتان قابل تقدیر است خدا قوت
یک شماره این فونت مطالبتون رو بزرگتر کنید خوندنش یه مقدار سخته
برقرار باشید و پایدار
به امید همکاری بیشتر
یا علی

سلام اخوی
ممنون از حضور شما دوست عزیز.نظرتان ترتیب اثر داده خواهد شد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد