پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

محور اصلی (اعتقادی و کاری) دولت ولایت فقیه است

رئیس‌جمهور با تشکر عمیق از حمایت های مستمر رهبر معظم انقلاب از دولت، دولت دهم را بطور کامل پایبند به "ولایت فقیه" خواند و تبعیت از ولایت فقیه را میثاق همه اعضای دولت و از محورهای اصلی "اعتقادی و کاری "دولت برشمرد.

به گزارش«تابناک»در جلسه عصر دیروز هیأت دولت که به ریاست احمدی‌نژاد تشکیل شد مهمترین مسائل داخلی و خارجی بررسی شد. اعضای هیأت دولت در این جلسه بویژه با توجه به سال جهاد اقتصادی، درباره لوایح و طرحهای مختلف بررسی و رایزنی کردند.

خبرگزاری فارس گزارش داد: احمدی‌نژاد با اشاره به تلاشهای دشمنان برای القای ناکارآمدی نظام گفت: مهمترین عامل ناامیدی و یأس دشمن، ‌اثبات کارآمدی نظام اسلامی است و دولت دهم در این زمینه درهمه عرصه ها، کارهای بزرگی کرده است و با اقتدار به تلاش خود برای اثبات کارامدی نظام ادامه خواهد داد.

رئیس جمهور با اشاره به تلاشهای دشمنان برای القاء شکاف در نظام اسلامی گفت: دولت همانند ملت در پرتو ایمان و عشق به اسلام و نظام و ولایت، حرکت می‌کند و دشمنان و منحرفان مطمئن باشند از اینگونه تلاشها به هیچ نتیجه ای نمی‌رسند.

رئیس جمهور افزود: نظام استکبار و رژیم پلید و نامشروع صهیونیستی بدانند که مقابله کامل نظام اسلامی، با ظالمان و ستمگران جهانی ادامه خواهد یافت و به یاری پروردگار مسلمانان شاهد محو رژیم غاصب صهیونیستی خواهند بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
امیرحسین نوایی چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:22

دشمن عقیده اش به نفاق و جدایی است
لیکن بنای ما به تلاشی خدایی است

با قهر مشکن عهد ولایت! احمدی نژاد
حب ولی فراتر از حب مشایی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد