پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

وارد عمل شدن ستاد اطلاعاتی منافقین برای پاک کردن افتضاح جدید/ ماجرای رابطه عاطفی حقیقت‌جو با یکی از اعضای منافقین

در این مقاله بسیار مهم و افشاگرانه مطالبی از این دست که "حمیدرضا ظریفی‌نیا کیست و در سایت جرس چه سمتی دارد؟" همچنین این که "رابطه علی احسانی با صهیونیست‌ها و بهاییان چیست؟" عنوان شده است. فرد افشاگر در مقاله جدید خود هویت حقیقی یاسمین آرموی را افشا کرده و از رابطه عاطفی حقیقت‌جو با یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین می‌گوید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت




با انتشار خبری از "کانون وبلاگ نویسان مستقل ایرانی" به نقل از "سایت برای وطنم ایران" تحت عنوان "چگونگی نفوذ منافقین در اتاق فکر جرس/ گروهک تروریستی منافقین چگونه قربانی‌های خود را به دام می‌اندازد + تصاویر" پرده از روش‌های نامشروع و شیطانی گوناگون گروهک تروریستی منافقین برای جذب افراد مستعد به کار بسته بود.
در خبر مورد اشاره یکی از روش‌های فرقه تروریستی رجوی برای جلب افراد به دام انداختن آن‌ها از طریق روابط ضد اخلاقی عنوان شده بود به طوری که پس از انتخاب قربانی یکی از زنان‌ عضو این گروهک تروریستی به عنوان طعمه با قربانی رابطه غیراخلاقی برقرار کرده و سپس با اخذ اسناد از جمله عکس و تهیه فیلم از این رابطه مدارکی علیه فرد قربانی تهیه کرده و از این طریق وی را مجبور به همکاری با گروهک تروریستی خود می‌کنند.
در گزارش مورد اشاره یکی از قربانیان حسن یوسفی اشکوری عنوان شده بود که همانند افرادی مانند محسن مخلباف در دام گروهک تروریستی منافقین گرفتار شد از نوع گرفتار شدن اشکوری در تور گروهک تروریستی منافقین یکی از سرکرده‌های جداشده گروهک تروریستی منافقین این چنین عنوان می‌کند که سازمان ‌(گروهک تروریستی منافقین) چند سال پیش همسر "علی احسانی" از اعضای بلندپایه تشکیلات به نام "آیوا مونچاتی" را برای تعمیق ارتباط در قالب یک طعمه به سراغ اشکوری فرستاد و اشکوری از طریق آن طعمه به تور افتاد.(در ادامه مطلب بخوانید) این فرد در پایان نامه افشاگرانه خود از نوع رابطه اشکوری با گروهک تروریستی منافقین اسناد و تصاویری از اشکوری را منتشر کرده و تهدید می‌کند در صورت تکذیب مطالب وی توسط گروهک تروریستی منافقین و یوسفی اشکوری تصاویری بی پرواتر و اسناد مهمتری را منتشر خواهد کرد.

اما با گذشت چند روز از انتشار این خبر فرد افشاکننده باز هم با نوشتن مطلبی علیه منافقین و اشکوری دست به افشاگری زده است.

*مقاله جدید چه ماجراهایی را افشا می‌کند؟
این فرد در جدیدترین مقاله خود به تاریخ 17 خرداد ماه 1392 که در سایت "برای وطنم ایران" منتشر شده است، مطالب قابل تامل و بسیاری را از جمله اقدامات فوری گروهک تروریستی منافقین برای فرار از افتضاح به وجود آمده، سپردن پروژه به دست ستاد اطلاعاتی گروهک تروریستی منافقین، نوع فشارها، تهدیدها و عملیات روانی علیه کسانی که مورد بازجویی قرار می‌گیرند و بسیاری از موارد دیگر منتشر کرده است.

در این مقاله بسیار مهم و افشاگرانه مطالبی از این دست که "حمیدرضا ظریفی‌نیا کیست و در سایت جرس چه سمتی دارد؟" همچنین این که "رابطه علی احسانی با صهیونیست‌ها و بهاییان چیست؟" عنوان شده است. فرد افشاگر در مقاله جدید خود هویت حقیقی یاسمین آرموی را افشا کرده و از رابطه عاطفی حقیقت‌جو با یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین می‌گوید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

فرد افشاگر علیه منافقین و اشکوری در جدیدترین نوشته خود آورده است: "در مقاله قبلی گفته بودم که اگر سازمان یا خود آقای یوسفی اشکوری هر یک از مطالبم را تکذیب کنند اسناد مهمتری در مورد عملکرد سازمان و تصاویر خصوصی‌تری از روابط اشکوری با همسر علی احسانی که در اختیار سازمان است منتشر خواهم کرد".

فرد افشاکننده پس از آوردن مقدمه در جدیدترین نوشته افشاگرانه خود علیه گروهک تروریستی منافقین و یوسفی اشکوری عنوان می‌کند که منافقین تهدید وی را کاملا جدی تحلیل کرده‌اند و به جای موضع گیری یا تکذیب شتاب زده دو اقدام فوری را در دستور کار قرار دادند.

وی در توضیح اقدامات فوری منافقین این گونه توضیح می‌دهد که آن‌ها بلافاصله بعد از انتشار خبر از طریق رابط خود اشکوری را بلافاصله توجیه کردند که فعلا موضع گیری آشکاری نکند و به دوستان و بستگانش بگوید که انتشار آن تصاویر کار نظام بوده است.


وی در ادامه از اقدام "فرقه رجوی" نیز این گونه توضیح می‌دهد که آن‌ها تاکنون با چنین اقدامی مواجه نشده بودند و از اقدام وی شوکه شده و کل پرو‍ژه را پروژه نظام وانمود کرده‌اند. آن‌ها از اعضای خود خواسته‌اند که فعلا از قول گروهک چیزی را منتشر نکنند و در عوض از سایر اعضا و رابطان و نفوذی‌های خود در سایر گروه‌های اپوزوسیون خواسته‌اند که ضمن توجیه این افراد شرایط را طوری فراهم کنند که آن‌ها دچار اضطراب و ریزش نشوند.

*ستاد اطلاعاتی گروهک تروریستی منافقین وارد عمل می‌شود
پس از دو اقدام فوری گروهک تروریستی منافقین برای سرپوش گذاشتن بر افتضاح به وجود آمده ستاد اطلاعاتی این گروهک تروریستی نیز وارد می‌شود تا در اسرع وقت با به دست گرفتن پروژه چند چیز را مورد ارزیابی قرار داده و گزارش خود را به سرکرده‌ها اعلام کند.

ستاد اطلاعاتی منافقین در اولین ماموریت خود باید عامل انتشار تصاویر را پیدا و چگونگی دسترسی او به اسناد را کشف می‌کرد در مرحله بعدی این ستاد مامور شده بود تا مشخص کند که چه اسناد دیگری در اختیار فرد مورد نظر است.

در ادامه این افشاگری، او اقدامات ستاد اطلاعاتی گروهک تروریستی منافقین را این گونه عنوان می‌کند: "ستاد اطلاعاتی سازمان (گروهک تروریستی منافقین) هم بلافاصله دست به کار شده و کل شاخه‌هایش در عراق، اروپا و آمریکا را به خط کرد تا محل نشتی و عامل آن‌ را کشف و اطلاعاتش را تخلیه و نهایتاً سرش را زیر آب کنند. در این اقدام جاسوسی و امنیتی تا آنجا که خبر دارم، بسراغ تعدادی از مجاهدینی (منافقین) که از نظر سازمان (گروهک تروریستی منافقین) در مظان اتهام هستند و نیز بسراغ تعدادی از بریده ها رفته و آن بدبخت‌ها را شدیداً تحت فشار قرار داده و سین جیم کرده‌اند و گفته اند این بازجویی ها تا پیدا شدن عامل افشا کننده ی آن تصاویر، ادامه پیدا خواهد کرد".

این افشاگری به نوع کارهای اطلاعاتی و جاسوسی سازمان اطلاعاتی گروهک تروریستی منافقین پرداخته و می‌نویسد هر کس سرو کارش با سازمان اطلاعات گروهک تروریستی منافقین افتاده باشد می‌داند که همه کسانی که با این بخش سرو کار پیدا کرده‌اند آرزوی مرگ کرده و هر وقت و هرجا که توانسته‌اند دست به خودکشی زده‌اند.

*تهدید دوباره فرد افشاگر
فرد افشاگر که انگار خودش با سازمان اطلاعات منافقین و فشارها و تهدید و عملیات روانی آن‌ها سرو کار داشته است تهدید می‌کند که در صورتی که دست از سر منافقین مورد شکنجه قرار گرفته برندارد انبوهی از اطلاعات و اسناد موجود علیه گروهک را یکجا منتشر خواهد کرد و قطعا سرکرده‌های گروهک تروریستی نخواهند توانست این اسناد را انکار کرده و آن‌ها را جعلی و ساختگی وانمود کنند.

*نقش منافقین در فتنه 88
نویسنده مقاله در بخش دیگری از افشاگری خود علیه مفاقین به نقش عناصر و عوامل این گروهک تروریستی در فتنه 88 پرداخته و آن‌ها را یکی از عوامل اصلی شکست فتنه عنوان کرده و می‌نویسد " سازمان (گروهک تروریستی منافقین) با ورود عواملش به صحنه اعتراضات سال 88، تجمع‌ها را به اقدامات رادیکال عملیاتی، از آتش زدن اموال عمومی تا ضرب و جرح مردم عادی تا غارت فروشگاه‌های مردم وادار کرد".

*نفوذ گسترده منافقین به برخی رسانه‌های اصلاح طلب و کادر فتنه
فرد افشاکننده در ادامه شفاف سازی اقدامات مخرب گروهک تروریستی منافقین به نفوذ گسترده عناصر این گروهک در رسانه‌های اصلاح طلب و کادر فکری فتنه در خارج از کشور اشاره می‌کند و می‌نویسد سازمان (گروهک تروریستی منافقین) با وادار کردن رسانه‌های اصلاح طلب و کادر فکری (به اصطلاح) جنبش (فتنه) به اتخاذ مواضع به شدت رادیکال باعث می‌شد که بین مواضع کادرهای جنبش (فتنه) در خارج با مواضع و ادبیات سازمان هیچ مرزی مشخص نباشد.

*حمیدرضا ظریفی نیا کیست؟
در ادامه مقاله دوم منتشر شده در سایت برای وطنم ایران فرد افشاکننده علیه منافقین برای آن که این گروهک تروریستی هشدارهایش را بلوف تلقی نکنند چند نشانه از پشت پرده ارتباط منافقین با عوامل سایت جرس ارائه می‌دهد که از جمله آن‌ها اشاره به فردی به نام حمیدرضا ظریفی‌نیا مسئول ستون نوا در سایت جرس است.


وی در ادامه با انتقاد از عملکرد منافقین و در راستای نشان دادن یکی از تهدیدهای جدی خود علیه این گروهک تروریستی می‌نویسد:" سازمان (گروهک تروریستی منافقین) که چند دسترسی عالی در سایت جرس داشت، چرا به سراغ یوسفی اشکوری رفت؟ واقعیت آن است که سازمان «حمیدرضا ظریفی نیا» مسئول ستون نوا در سایت جرس را داشت که رسماً عضو سازمان(گروهک تروریستی منافقین) است و حتی بسیاری از بیانیه‌های جمعی حمایتی از سازمان (گروهک تروریستی منافقین) را امضاء کرده و اسنادش هم موجود است و دسترسی‌هایش به بدنه سایت جرس حتی از اشکوری هم بیشتر است. پس چرا به سراغ اشکوری رفت؟"

وی در ادامه به دلیل اصلی روی آوردن گروهک تروریستی منافقین به اشکوری را دسترسی‌های جدید ظریفی‌نیا عنوان کرده و می‌گوید که ظریفی‌نیا ترازش بالاتر رفته و قرار است ماموریت بسیار حساستر و مهمتری را دنبال کند از جمله آن‌ها می‌توان به ارتباط گرفتن با یک مادر و دختر در ایران اشاره کرد که سرآغاز یک پروژه بزرگ و کاملا سری بود.

*اطلاعات گران بهایی که ظریفی‌نیا از ایران به دست آورد
در جریان ارتباط با این مادر و دختر بود (فرد افشاکننده اشاره‌ای به نام این افراد نکرده است) که ظریفی‌نیا به افراد دیگری وصل شد (فرد افشاکننده تهدید کرده است که در مقاله‌های بعدی خود اسامی این افراد را افشاخواهد کرد) تا خطوط و تاکتیک‌های مورد نظر گروهک تروریستی منافقین را به آن‌ها القا کرده و آن‌ها این خطوط و تاکتیک‌ها را از زبان خود مطرح کنند و از همین رو وی در زندان ارتباطش با بهایی‌ها و منافقین در زندان را حفظ کرد تا جایی که بنا بر گزارش‌های ارسال شده به سرکردگان گروهک تروریستی منافقین او بعد از خروج از زندان جلساتی را با مهدیه گلرو و عاطفه نبوی (از عناصر گروهک تروریستی منافقین) و تعدادی از بهاییان برگزار کرده و در پوشش دید و بازدید نوروزی نشست‌های مبسوطی با نگار انسان، رضا خندان، محمد امین صالحی، میلاد پناهی پور، حامد سیاسی‌راد و غیره داشته است.

این نویسنده مقاله افشاکننده علیه منافقین که حالا دامنه افشاگری‌هایش دامن خیلی‌ها را گرفته از جزییات جلسه این زن با منافقین و بهاییان می‌گوید.

*آیا احسانی هم یک بهایی بوده و هست؟
نویسنده مقاله‌های افشاگرانه علیه گروهک تروریستی منافقین با اشاره به القای خطوط مورد نظر این گروهک تروریستی عنوان می‌کند که در پی ارتباط گیری ظریفی‌نیا با مادر و دختر اشاره شده در بالای خبر یکی از آن‌ها علاوه بر اشاره به نام مجاهدین از بهاییان هم یاد می‌کند تا ارتباط بین علی احسانی، ظریفی‌نیا، زن مورد اشاره و فرقه ضاله بهاییت بیش از پیش آشکار شود.

اما این که رابطه بین این سه نفر و فرقه ضاله بهاییت چیست فرد افشاکننده عنوان می‌کند که واقعیت آن است که احسانی (یکی از سرکرده‌های گروهک تروریستی منافقین) قبل از آن‌که به عضویت فرقه رجوی در ایتالیا دربیاید یک بهایی معتقد و دو آتیشه بود و هست و اعتقاد به این فرقه ضاله را از خانواده‌اش (پدرش حسینعلی احسانی و مادرش طاهره بیگم میرکوه) به ارث برده و شماره تسجیل بهاییت شهرستان بابل را دارد.

فرد افشاگر با دادن اطلاعاتی در خصوص اعضای خانواده علی احسانی و این که آن‌ها نیز بهایی بوده و همگی عضو گروهک تروریستی منافقین هستند می‌گوید شهلا (خواهر علی احسانی) همراه وی در پادگان اشرف بودند و در سرشماری سال 1384 ساکنین پادگان اشرف توسط نیروهای آمریکایی، شهلا و علی اسم اصلی خود را نگفتند و با اسامی جعلی در لیست آمریکایی‌ها ثبت نام شدند که این اسامی جعلی رامین و شهرزاد بوده است.

*یوسفی اشکوری هم شکار یک زن بهایی شد
نویسنده مقاله‌های افشاگرانه علیه منافقین و یوسفی اشکوری با اشاره به همسر علی احسانی با نام آیوامونچاتی می‌نویسد آیوا هم یک بهایی بود و عضو رسمی گروهک تروریستی منافقین او هم مانند ظریفی‌نیا و علی احسانی بسیاری از بیانیه‌های حمایتی از گروهک را رسما امضا کرده و در اشرف هم حضور پیدا کرده است.

*منافقین مامور پیگیری حقوق فرقه ضاله بهاییت
از آن جایی که گروهک تروریستی منافقین با رژیم صهیونیستی ارتباط مستقیم برقرار کرده بود و از آن‌ها خدماتی از قبیل پول و خدمات گذرنامه و غیره دریافت می‌کرد مامور شده بود به اعضای بهایی در ایران کمک کند و یکی از اصلی‌ترین کمک‌هایش هم آن بود که ازطریق دسترسی‌های داخلی محدودیت‌های علیه بهاییان را کاهش دهد.

*شبکه‌ای که جمیله کدیور را هم در دام انداخت
یکی دیگر از صیدهای گروهک تروریستی منافقین شخصی به نام جمیله کدیور است از اعضای اتاق فکری فتنه در لندن و یکی از گردانندگان سایت ضد انقلاب جرس.


شخص افشاگر در خصوص نوع به دام افتادن کدیور در تور گروهک تروریستی منافقین این گونه عنوان می‌کند سوء استفاده گروهک تروریستی از کدیور داستانی دارد که ضرورت اقتضا نمی‌کند وارد آن شوم، اما به همین قدر اکتفا می‌کند که بعد از برقراری ارتباط کدیور با گروهک تروریستی منافقین اطلاعات بسیاری در خصوص همسرش از او گرفته می‌شود و در گام بعدی ماموریت‌های غیرمستقیم پیرامون برادر وی (شیخ محسن) به وی واگذار می‌شود.

*ارتباطی که هنوز ادامه دارد
شخص افشاگر علیه منافقین که دامنه افشاگری‌هایش حالا به جمیله کدیور رسیده در ادامه این گونه عنوان می‌کند که ارتباط کدیور با گروهک تروریستی منافقین ناآگاهانه بوده اما همین ارتباط ناآگاهانه هنوز هم ادامه دارد و اطلاعات بسیار زیادی تاکنون از او دریافت شده و ماموریت‌های متعددی را سرکردگان گروهک تروریستی منافقین تاکنون به او القا کردند و او نیز بدون اطلاع از پشت پرده ماجرا کارها را به خوبی برای آن‌ها انجام می‌دهد.

از جمله یکی از کارهایی که جمیله کدیور به خوبی از عهده آن برآمده سردبیری سایت ضد انقلابی جرس بوده است. منافقین در زمانی با در نظر گرفتن ماموریت‌های مهمتر و بسیار پنهانی برای ظریفی‌نیا و توسط او، جمیله کدیور را متقاعد می‌کنند که وقت بیشتری در این سایت گذاشته و حتی مدیریت آن را بپذیرد کدیور هم با عنوان این شرط که در صورتی مدیریت سایت را می‌پذیرد که خبر آن محرمانه بماند تا مشکلی برای او به وجود نیاید مدیریت سایت را پذیرفته و مشغول به کار می‌شود.

*یاسمین آرموی کیست؟
جمیله کدیور در اولین اقدام با انتخاب نام مستعار یاسمین آرموی سمت سردبیری سایت جرس را برعهده می‌گیرد و در این سایت مشغول به کار می‌شود تا هدایت نیروهای ضد انقلاب و عناصر نفوذکرده منافقین در این سایت به دست وی بیفتد.

*رابط حقیقت‌جو و منافقین چه کسی بود؟
هر چه که به پایان مقاله افشاگرانه این عضو جداشده از گروهک تروریستی منافقین نزدیک‌تر می‌شویم ابعاد گسترده‌تری از رابطه ضد انقلاب خارج نشین با این گروهک تروریستی افشا می‌شود فرد افشاگر پس از توضیح رابطه کدیور با گروهک تروریستی منافقین از شخصی نام می‌برد که شاید هیچ گاه فکر نمی‌کرد رابطه او با گروهک تروریستی منافقین روزی برملا شود.


فرد افشاگر در ادامه مقاله خود با اشاره به نام فاطمه حقیقت‌جو نماینده دور ششم مجلس عنوان می‌کند محمد تهوری خبرنگار روزنامه ایران که یکی از حلقه‌های وصل به گروهک تروریستی منافقین بود به دستور سرکردگان گروهک با فاطمه حقیقت‌جو روابط عاطفی برقرار کرده و سپس با دستور تشکیلات با وی ازدواج می‌کند.

*رابطه پشت پرده حقیقت‌جو تبدیل به رابطه مستقیم می‌شود
حقیقت‌جو که زمینه‌های رفتارهای رادیکال را در خود داشت پس از ازدواج تشکیلاتی با تهوری پتانسیل خود در این زمینه را به خدمت رهنمودهای گروهک تروریستی منافقین در می‌آورد و پس از مدتی رابطه پشت پرده خود را به رابطه عملی و مستقیم تبدیل می‌کند.


همکاری او با گروهک تروریستی منافقین در یک موقعیت زمانی و براثر یک اشتباه لو رفت و همین امر باعث حساس شدن برخی دوستان و اطرافیانش به او شد تا این که حقیقت‌جو مجبور شد روابط خود با داخل کشور را کاهش داده و بر پیوستگی خود با طیف‌های مختلف اپوزسیون خارج از کشور بیافزاید.

حقیقت‌جو به واسطه داشتن پتانسیل‌های انجام رفتارهای رادیکال تا همین امروز هم رابطه خود را با گروهک تروریستی منافقین حفظ کرده و این روزها با عناصری از سلطنت طلب‌ها، گروهک موسوم به نهضت آزادی، جمهوری خواهان و غیره هم ارتباط دارد.

*تهدیدهایی که کابوس منافقین شده‌اند
فرد افشاگر علیه گروهک تروریستی منافقین در پایان مقاله خود سرکردگان گروهک تروریستی منافقین را تهدید می‌کند که در صورتی که دست از سر فتنه و اعضای سابق گروهک تروریستی منافقین که از این گروهک فاصله گرفتند برندارند پرده‌ها را بیشتر و بیشتر بالا خواهد برد تا ابعاد گسترده‌تری از افتضاحات این گروهک تروریستی افشا شود.

انتهای پیام//
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد