پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

پایگاه تحلیلی - اطلاع رسانی عماریون

ما تا قیامت بر سر پیمان خود هستیم

مثل اینکه حصر خانگی به کروبی ساخته!


ملاقات فرزند کروبی با پدر خود و انتشار عکس این ملاقات 3 ساعته خانوادگی در فضای مجازی، جنجال گسترده ای را در محافل رسانه ای ضدانقلاب برپا کرد.

به گزارش کیهان، محمدحسین کروبی فرزند مهدی کروبی در صفحه فیس بوک خود عکسی را از پدرش منتشر کرده و توضیح داده است این عکس مربوط به دیدار وی و خانواده با پدر است.

حسین کروبی در صفحه فیس بوک خود آورده است: «ضمن تشکر از همه دوستانی که ابراز محبت و خوشحالی کردند، باید عرض کنم این عکس مربوط به دیدار امروز (13رجب) با پدر است. امروز آقای کروبی را به منزلشان در جماران آوردند و فرصتی سه ساعته برای دیدار با خانواده فراهم گردید.»

بلافاصله به دنبال انتشار این خبر و تصویر، موجی از اعتراض ها محافل رسانه ای اپوزیسیون را فرا گرفت. این محافل بی آن که توضیح دهند غیر از مفت خوری و پرگویی، چه مبارزه درخوری کرده اند، به کروبی حمله ور شده اند که حسابی خوش می گذراند و دوره حصر حسابی به او ساخته است!

شبکه بالاترین در این باره نوشت: «چه قدر چاق شده! مرسی حبس خانگی این چه نوع حبس خانگی است که آدم چاقتر می شود؟ خزعلی هم پس از اعتصاب غذا چاقتر به نظر می رسید. خدا حفظ کند کروبی را برای نظام که اگر نبود جمهوری اسلامی رفته بود(!) برای چی به کروبی میگن شیخ شجاع؟!! چه شجاعتی به خرج داده؟! غیر از اینکه مدت هاست صداش درنمیاد؟!! مگه خزعلی از داخل نمیاد تو نهاد مردمی و گفتگو نمی کنه؟!! مگه زندانی های سیاسی بیانیه نمی دهند؟! مگه در زندان کسی اعتصاب غذا نمی کنه؟! این کروبی هیچ کاری نکرده واسه این جنبش! این موسوی و کروبی باعث تقویت رژیم هم شدند.»

بالاترین در مطلب بامزه دیگری نسبت به چاق شدن کروبی هشدار داد و نوشت: به عنوان یک ناظر نگرانی خود را از چاقی کروبی اعلام می کنم. مشخص نیست که نهادهای امنیتی چه خورشت و برنجی به او خورانده اند تا به یکباره اینقدر وزن اضافه کند. خطر حمله قلبی برای شیخ عزیز وجود دارد و بعید نیست در صورت ادامه این روند توان راه رفتن را نیز از دست دهد(!)

این شبکه اپوزیسیونی در نوشته دیگری آورده است: «درسته که مهدی کروبی کمی وزن اضافه کرده است. اما از کجا معلوم این موضوع به خاطر خوش گذشتن به او بوده باشد؟! به نظر من هیچ بعید نیست که ماموران عمدا به او غذای چرب و پرکلسترول خورانیده باشند تا سکته کند»!

یکی دیگر از کاربران در دفاع از ساختن دوره حصر به کروبی نوشت: این است مرام ما در برابر کسانی که زندانی و شکنجه می شوند؟

در خبرها خوندم که شیخ مهدی کروبی در طول دوران تحت حفاظتش بسیار خوش بر و رو و چاق شده. خوب اولاً به کسی چه کار داره که به این بابا خوش می گذره یا چاق شده؟ اون بار هم گیر داده بودن به مهدی خزعلی که این بابا چرا بعد از اعتصاب غذا چاق شده!!! یعنی الان کسی هیچ کاری غیر از این نداره که مهدی کروبی و میرحسین و خزعلی و دیگران در اعتصاب غذا یا تحت حفاظت چاق می شند؟ حالا اگه همیشه مریض بودند و بهشون مرخصی پزشکی نمی دادند و خدای نکرده شکنجه می شدند، خوب بود؟ اون یکی گیر داده چطور مثلاً تاجزاده و نوری زاد و ابطحی و دیگر اصلاح طلبان زندانی از تو زندان به اینترنت دسترسی دارند و کنفرانس خبری میدن! آقا نمی خواین دست از حسادت بردارین؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد